cluc24

duminică, 7 decembrie 2014

Amintiri …copilărie


De câte ori ştiam că se apropie perioada lui Moş Gerilă, sentimentul de bucurie domina existanţa copilului…
Fiecare dintre noi, obligatoriu, trecem prin copilărie, indiferent unde ne va conduce viaţa în viitor. Toţi am fost , sau încă suntem…copii!
Când eram atât de mic, că părerea mea nu conta…doar dorinţa mi se mai îndeplinea ( din când în când ), luasem o hotărâre: când voi creşte, voi avea banii mei şi-mi voi cumpără nenumărate jucării!
Visam frumos, cu ochii deschisi, la trenuleţe, avioane …. Jucarii si jocuri   în general. Când primeam haine, nu prea mă interesa …moda! Eu vroiam să am jucării multe, colorate şi diverse.
Anii au trecut, copilăria a rămas undeva….departe….dar timpul nu mă mai lasă să fiu copil! De aceea , trebuie să ne asigurăm, ca acei copii, de azi, să-şi trăiască efectiv, copilăria, chiar dacă acum , Moş Gerilă este Moş Crăciun, fiind ajutat de frumoasele Crăciuniţe!
De sărbători, adulţii, mai au puţin timp lier şi pentru alţi membri ai familie, fie copii, nepoţi….şi restul! J
Pe Babytrend am găsit în secţiunea:  Jucarii– Jucarii din lemn  ceva atât de util pentru copii, cât şi pentru cei care mai vor să fie copii, pentru un anumit timp…Un set complet de jocuri, realizat din lemn, cu următoarele jocuri de societate: şah, backgamon, moara, cine râde la urmă , domino, pioni, cărţi de joc, zaruri .... este extrem de util!

Când eram mic jucam „Nu te supăra frate”, dar mai mult se supăra sora mea...deci era „Nu te supăra ...surioară? J”.
Amintiri...care pot readuce, pentru câteva clipe, momentele copilăriei, alături de cei mici. Dacă ne plictisem de „jucat”, îi putem lăsa în compania altor jucării, le putem oferi , la fete: set de mărgele ( pentru a îmbina joaca şi moda), iar la băieţi, printre altele, camionul care transportă maşini, timp în care, noi să ne ocupăm de treburile ...oamenilor mari!


Acum există multiple oportunităţi de a găsi produse utile, plăcute şi necsare pentru copii. Putem satisface fiecare dorinţă, şi ....chiar mai mult!

Putem achiziţiona produsele dorite, indiferent de vârsta copilului, fiind de toate, pentru toţi! Chiar şi pentru cei mari! J
Bucuria celor mici, fericirea celor mari!

Un tată:
- Acum mi-am dat seama de ce erau aşa de frumoase sărbătorile de Crăciun, când eram copil: atunci NU EU plăteam cadourile... J


Corect! Dar se pot găsi şi alternative…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu