cluc24

duminică, 14 decembrie 2014

Blogul….totul sau nimic…

În perioada vieţii, fiecare dintre noi, acumulăm experienţă şi ne dezvoltăm în diferite domenii. Uneori este greu să îmbini, ceea ce-ţi place cu ceea ce faci, în general.
Mie îmi place să studiez şi să scriu. De ce? Pentru că prin scris, pot spune ceea ce gândesc şi mai ales, ceea ce apreciez.
Pe la sfârşitul verii, am intrat în mai multe competiţii legate de bloggeri. Acum , spre sfârşitul anului, este timp pentru un mic bilanţ. Am câştigat mai multe concursuri, mai ales pe BlogAwards, care mi-au demonstrat că nu sunt chiar …nesemnificativ! J
Mulţumesc pentru aprecieri, premii şi mai ales pentru audienţa pe care o am, fără de care, un blog nu ar exista.

Nu-mi plac concursurile unde trebuie să impun ceva anume, celor care intră la mine pe blog, deci, vreau ca totul să fie de plăcere….
Munca mea, este răsplătită de cei care apar pe blog, mai lasă câte un mic comentariu precum şi de cititorii fideli .

Mulţumesc tuturor, care au fost alături de mine, în aceşti ani!

Important, este ca ceea ce scrii, să fie ceea ce gândeşti şi crezi cu adevărat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu