cluc24

joi, 11 decembrie 2014

Cine caută găsește


Era o liniște așa cum nu a mai fost de mult timp....
Pătrățel privea la televizor iar dacă cineva îl întreba la ce se uită, era în dilemă. Vecinul Gogonel, se juca cu telefonul mobil. Vecinica Gogoșar, era concentrată asupra ecranului de la laptop. Maimuțel era atentă la Gogoșar, fără a acorda vreo atenție fratelui ei, care din când ân când îi făcea câte un semn discret. Până la urmă, văzând că nu i se acordă atenție, Pătrățel începe să vorbească:
-          Imediat vine Moș Crăciun...
-          ...........
-          Ce bine...Eu am dat cadouri...coșul primit de la companie...deci voi primi și eu ceva...
-          .......
-          Ce-mi luați de Moș Crăciun? – întreabă hotărât Pătrățel, văzând că nimeni nu-l bagă în seamă.
-           Vine? – întreabă Gogonel, oprindu-se din manevrarea telefonului mobil
-          Ce ai vrea frățioare? – întreabă Maimuțel
-          Îţi iau niște lumânări – răspunde în doi peri, Gogoșar.
-          De ce?
-          Ca să fii romantic...măcar atunci – răspunde zâmbind Gogoșar.
-          Nu...nu...eu pot fi romantic...dacă primesc ceva ce-mi place – zâmbește Pătrățel, cu subînțeles.
-          Da? Și ce ai vrea?
-          Niște componente...produse audio  ...boxe, căști...
-          Ce să faci cu ele?
-          Să pot asculta în liniște...ceea ce-mi place...Să ascultăm colinde... – lămurește Pătrățel asistența. Am găsit unele atât de bune...Trebuie să-l anunț pe Moș Crăciun
-          Spor la treabă!
-          Mulțumesc…poate trimite o Crăciuniță… - spune Pătrățel privind spre Gogoșar.
Gogoșar stă pasivă, privind la monitor în continuare. Pătrățel se enervează și mărește sonorul la televizor. Maimuțel își privește fratele, zicând:
-          Ai ceva la cap?
-          Dacă faci gălăgie, nu putem găsi boxele care le vrei – spune Gogoșar.
-          Wow! Gata! – spune Pătrățel, închizând cuminte, din telecomanda, televizorul. Caută după gadget magazine online  și găsești tot ce vrei…adică ce-mi trebuie!
-          Păi…dacă primești ceva…ce-ți dorești, atunci le lasi aici, ca și televizorul, nu?
-          Da…da… - răspunde Pătrățel
-          Deci, dacă rămân la mine, sunt ale mele, nu? – continua Gogoșar
-          Da…adică…da…ale noastre…
-          Deci, dacă sunt ale mele, nu-mi pot face singură cadou…
-          Așa că trebuie să le iei tu! – răspunde Gogonel, la întrebarea ce stătea în aer.
-           Sau să te muți aici… - aruncă o vorbă Maimuțel.
Pătrățel înghite în sec, după care privește asistența, spunând:
-          Dacă nu primesc ceea ce-mi place, un gadgetway…nici nu stiți ce pierdeți…





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu