cluc24

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Despre casatorie...

Dezavantaje

- Cum e sa fii insurat, Mitica?
- Pai, cum sa fie? N-am voie sa beau, n-am voie sa fumez, n-am voie sa merg cu amicii la o bere, n-am voie sa  ma uit dupa vreo femeie pe strada…
- Inseamna ca regreti pasul pe care l-ai facut? 
- Nici asta n-am voie!


Sarbatoare 

- Chelner, ce vin ne recomanzi astazi, la aniversarea casatoriei?
- Depinde, domnule: vreti sa sarbatoriti sau vreti sa uitati?


Telefon 
Un barbat se uita la TV si se trezeste cu o tigaie in cap de la nevasta:
 - Asta pentru ce este, draga? 
 – Ce e cu numele Laura, scris pe biletu ala?
- A, e numele unui cal pe care am pariat la cursele de  cai!
 Sotia pleaca linistita… 

A doua zi, barbatul se trezeste cu o tigaie si mai zdravana in cap.
- Asta pentru ce mai e, draga?
- Te-a sunat calul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu