cluc24

vineri, 30 ianuarie 2015

Musafirul nepoftit


Viața ne oferă tot timpul, momente și situații din care să învățăm pentru a fi mai buni, să ne rezolvăm din timp, anumite probleme, adică să nu prelungim fără rost, uneori ... agonia.

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, am fost fericit când am putut avea concediul atât de mult dorit. Aveam timp să mă relaxez, să-mi revăd prietenii, să petrec cu familia, să mă distrez, să simt că trăiesc!
Din acest motiv, am reușit să-mi fac cumpărăturile din timp, totul fiind, mai mult de perfect, planificat.

Prima sărbătoare, Crăciunul, și-a făcut apariția. Chiar în seara de Ajun, am primit o vizită, neașteptată, nedorită: o durere puternică de măsea! Am mai avut mici probleme dar le tot amânasem....poate nu mai era nevoie să le rezolv, timpul vindecă orice...aşa credeam!
După mai multe grimase, nervii au început să-și facă apariția. Unde să găsesc, deschis,  un cabinet stomatologic  în această perioadă?
Această durere m-a însoţit tot timpul, acasă, la rude, la familie. Nu aveam curaj să mă plâng, deoarece cei din jurul  meu, în special soţia mea, îmi spuneau:
-          Dacă nu m-ai ascultat, să mergi din timp la denstist? Probabil ai nevoie de un implant dentar ?
Așa că, durerea pe de o parte, vorbele adevărate ale soției m-au făcut să înghit în sec și să sufer în liniște.

Dar imediat cum a trecut Crăciunul, a trecut ca prin farmec, și durerea de măsea. Fericit, mă pregătesc de următoarele sărbători, făcând uitate, problemele...

Vine Revelionul. Mergem la prieteni. Abia ajungem că iar mă înţeapă...la măsea! Privesc buimac în jur dar...tac. După un timp, încep să mă încrunt iar cei din jur sunt curioși să afle ce am. Până la urmă, spun ce am pe suflet și pe...măsea. În timp ce alții consumă diverse băuturi, eu mă îndop cu pastile, așteptând noul an, poate va fi o minue! Soția îmi oferă pastile de ameliorarea durerii, dar totul este fără rost. Noul an a venit, durerea a rămas. Încep să verific dacă nu cumva amorțește durerea cu ceva...tărie! Amorțește, dar numai capul nu și măseaua!

Anul trece, serviciul revine, dar sunt fericit! Merg la un stomatolog și-mi rezolv problema, chiar dacă, între timp....iar îmi trecuse...




De atunci, anual, înainte de sărbători, fac o vizită la un cabinet stomatologic!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu