cluc24

sâmbătă, 16 mai 2015

Asigurări de concediu



De multe ori se întămplă ca neprevăzutul să apară, inevitabil, atunci când te astepți mai puțin.
Plecând în concediu, realizând un tur prin țară pentru a admira plaiurile mioritice, la un moment dar, după ce ne-am cazat la o pensiune, în timp ce afară ploua, mă apuc să aranjez actele şi alte lucruri banale.
Uitându-mă în zare, pierdut... la un moment dat, îmi sare în ochi data de pe polița de asigurare  RCA. Expira a doua zi! Intru brusc în panică și încep să caut soluții.
Având internetul activat încep să caut informații pe diverse forumuri, bloguri pentru a afla cum se rezolvă asemenea situații. 



Deodată, îmi apare în fața situl de la Sigurama. Mă informez și constat că este ceea ce-mi trebuie. Între timp, îmi vine o idee! Dacă am continua turneul din țară și în străinătate?
Introduc datele conform asigurărilor de care am nevoie.Aleg repede variantele preferate și lansez comanda online, pentru a mă încadra în programul de lucru al agenției: 9,30-16,00.  În 30 de minute, mă trezesc apelat telefonic de un consultant pentru a confirma datele și detaliile asigurării. Optez pentru livrare la adresa unde voi ajunge mâine, cu plată la livrare, la curier.
Liniștit că totul s-a rezolvat, concediul continuă în nota veseliei, alături de prieteni și familie. În aceeași seară, stabilesc eu, ca niciodată, spre uimirea celorlalți, viitoarea  locația precum și ora de plecare.
Călătoria continuă iar noi ajungem în timpul stabilit la noul popas. Asta și din cauză că m-am trezit, pentru prima oară în actualul concediu, la ora stabilită...
Nu că aș fi leneș, dar uneori se întâmplă să mai vrei timp...timp...
La ora stabilită, curierul a ajuns și mi-a înmânat asigurările . Am achitat prin ramburs doar valoarea documentelor, transportul fiind gratuit pentru că poliţele aveau o valoare mai mare de 150 lei.
Fericit, pot spune și eu, călătoria continuă!
Mă gândesc ca la revenirea acasă, să fac și polița CASCO tot la ei, plătind însă cu cardul, pentru a putea ridica oricine documentele, fără stresul plății.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu