cluc24

duminică, 3 mai 2015

În viaţă avem dorinţe….


Fiecare dintre noi, ne dorim anumite lucruri, atât de mult încât devin adevărate obsesii și uneori, chiar ni se întâmplă să le avem! Deci, atenție la ceea ce ne dorim!
Acum, eu îmi doresc un ALLVIEW P6 Energy . De ce îmi doresc acest telefon? Pentru că într-un fel anume, mă reprezintă.
Allview este o firmă de prestigiu în domeniul telefoniei mobile și nu numai.
Acest model de telefon are un sistem dual sim, nefiind nevoit să umblu cu două telefoane ( cel personal şi cel de servici ), pe lângă multe alte facilităţi.
Ambele SIM-uri sunt active în stand-by. Bateria este un accesoriu important, fiind de 5000mAh, având între două încărcări, o durată de 24 de ore în convorbiri și aproximativ 21 de zile, în stand-by.
Este un mobil performant, ideal pentru călătorii, afaceri și uz personal, putând deveni un power bank, datorită transferului de date prin OTG.
Ceea ce mi se pare cel mai important, deoarece prietenul la nevoie se cunoaşte, cu acest telefon conectat printr-un cablu OTG şi unul de transfer date, se poate încărca telefonul unui …prieten!
Iar ceea ce este foarte important, participând la campania blogSpring ) există posibilitatea de a câștiga acet smarthphone, pe lângă alte zece premii!
http://bit.ly/blogspring2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu