cluc24

marți, 23 iunie 2015

Pielea catifelată…



O relaxare alături de o cafea şi o ţigară este mai mult decât ideal[ pentru o stare sufletească perfectă.
La un moment dat, cineva mi-a impus  să renunţ la ţigară, iar când am nevoie de un fum, mai bine să ofer un sărut! Zis şi făcut.
Asta este, am făcut tot posibilul să respect promisiunea, astfel că am început să sărut câte o femeie …de câte ori aveam nevoie de …un fum!
Aşa am ajuns să cunosc mai multe domnişoare şi să fac o diferenţiere între acestea, atât din punct de vedere fizic cât şi psihic.  Comportamentul şi gândirea le diferenţiază pe femei. La fel şi aspectul fizic: silueta, frumuseţea , chiar şi pielea, care diferă, de asemenea de la persoană la persoană.
Aici nu mă refer doar la faptul că unele persoane, au obrazul gros , la figurat, iar altele au pielea delicată…
Într-o zi, ajungând la persoana dragă, am surprins-o pe internet, vorbind telefonic cu cineva, despre “altcineva” care face toţi banii. Costă mai mult dar merită riscul, deoarece îşi face treaba bine. Gelozia mă cuprinde, mai ales, că auzindu-mi paşii, convorbirea se termină repede.
Parcă vroiam să trag un fum de ţigară, dar ofer un sărut…
Ea iese pentru unele treburi casnice, timp în care, eu aproape că devorez calculatorul. Încep să caut şă-mi găsesc rivalul! Acesta este Silk”n, adică mai exact…, un aparat de epilare definitiva ! Primul lucru care mi-a sărit în ochi, era că nu trebuia utilizate decât la minim 7-10 zile….deci este un timp câştigat pentru orice altceva!

Încep să studiez, apoi îmi dau seama că este un produs ideal, pentru a-l oferi cadou. Acum înţeleg şi eu, cum devine pielea catifelată…Dacă acest produs merită toţi banii….cel care-l oferă nu este cineva care face toţi banii?
Chiar dacă nu m-am gândit niciodată să ofer un asemenea cadou cuiva, am constatat câ nimic nu putea oferi o bucurie mai mare şi total neaşteptată, cuiva drag!
Pielea catifelată cu produse de calitate se menţine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu