cluc24

miercuri, 24 iunie 2015

Ţinuta care atrage priviri


În timp ce stăteam în parc asteptând pe cineva, priveam ... fără a observa în detaliu, ceea ce se întâmpla în jur. Deodată aud o voce de copil:
-          Ce frumoasă este tanti!
Automat, privirea mi se îndreaptă în direcţia vocii și observ un bărbat, un tată care-și plimba prichindelul. Amândoi priveau cu admirație spre o femeie care traversa agale, prin parc.  
Amândoi admirau femeia, dar fiecare din altă perspectivă. Copilul a fost atras de îmbrăcămintea acesteia, în timp ce tatăl, mai mult de aspectul fizic, scos în evidență de ținuta doamnei.
Lângă cei doi, apare o altă femeie care remarcă pe un ton de reproș:
-          Dacă are pantofi marca Cătălin Botezatu, normal, că este imediat remarcată!
Între timp copilul sărută pe doamna ce apăruse lângă ei, iar tatăl acestuia, oftând își îndreaptă privirea spre persoana nou venită, lângă ei.
Acest episod trecea ca oricare alt moment al străzii dacă nu aveam de mers, cât de curând la o nuntă, iar soția mea îmi ceruse să o însoțesc să-și caute o rochie, să apreciez ce i se potrivește pentru un asemenea moment important, mai ales că nu eram simpli nuntași.
Când fusesem la ultima nuntă, am rămas interzis, când nașa ce purta o rochie violet, superbă, apărea ba blondă, ba roșcată... De fapt nu-și schimba coafura sau culoarea părului, dar era îmbrăcată la fel ca o altă participantă la acel eveniment, având rochii făcute în serie, nu unele speciale, pentru asemenea evenimente.Până la urmă nașa a plecat și a revenit  cu o altă rochie. Între timp şi cealaltă participantă, plecase ca să-şi schimbe rochia, pentru a nu o eclipsa pe nașă. Oare cum era dacă se îmbrăcau din nou la fel?
Revenind în prezent, am reuşit să-mi conving soţia să apeleze la vestimentaţia de la magazinul Cbstore. Normal, ca orice persoană care doreşte să fie informată şi mereu la modă, a tot cercetat, mai multe zile, gama de produse, mai ales că erau şi reduceri. Eu am susţinut ideea, că în această vară se poartă reducerile de la Cbstore, povestindu-i întâmplările la care asistasem. Normal, m-a întrebat de îmbrăcămintea acelei doamne, eu declarând solemn că nu prea o remarcasem, dar ştiam că i-a stat bine...ţinuta!
Apoi am navigat şi eu pe net, căutând şi discutând despre fiecare dintre aceste ținute de vara . Cum am tot consultat produsele, care ne-au atras, nu am rezistat tentaţiei, ca pe lângă geanta achiziţionată de soţie, să nu-mi iau şi eu o camasa  care-mi venea perfect, ca şi cum a fost realizată special pentru mine.

La nuntă, privirile celor din jur, erau adesea atrase de noi, dar nu numai pentru prestanţa care am avut-o acolo, cât şi pentru ţinuta vestimentară. M-am simţit ca femeia care trecuse prin parc...dar nu eram îmbrăcat ca ea, având doar acelaşi brand de renume.
Mai mult ca sigur, voi beneficia în continuare de reducerile care sunt tot mai frecvente, pentru a deveni un client fidel al acestei companii de articole vestimentare.
Este frumos să atragi privirile celor din jur, dar mai ales să te simţi perfect, aşa cum eşti şi cum te îmbraci. Este mult adevăr, în ceea ce spun mulţi oameni, că haina face pe om!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu