cluc24

marți, 8 septembrie 2015

Allview for all



Se apropie sărbătorile, încet dar sigur. Concediul s-a terminat... A fost....
Deja simt agitația specifică iernii, a sărbătorilor, mai ales că a început să se răcească pe afară, temperaturile fiind în continuă scădere....
Fiind toamnă alergăm după muraturi, apoi iarna...cadouri....
Anul acesta mi-am făcut un plan pentru achiziționarea cadourilor: comenzi online, din timp...
Mă gândeam cum ar fi să prind un peștișor de aur care să-mi aducă trei cadouri...Ce aș alege?
Probabil marca ar fi Allview, mai ales că este un brand românesc, chiar din orașul meu.
Întâi aș alege un smartphone. Probabil va fi P8 Energy. Din 15 noiembrie o să găsesc și de culoarea aurului. Este un Dual SIM 4G. Bateria rezistă la 57,5 ore de convorbiri, fiind de 6000mAh. Dacă nu vorbesc, tac, ca de obicei, bateria ține 750 de ore, având un model inteligent de economisire a energiei, tocmai bun pentru călătorii prin munții României. Are două camere foto-video, una de 13MP cu Autofocus, precum și una frontală de 5MP. Dimensiunile sunt perfecte, este slim de 8,5mm, cu sistem de operare Android...

Lângă telefon, se potrivește și un laptop, cum probabil ar fi Wi10N PRO. Și acesta are două camere foto, două difuzoare și folosește obișnuitul sistem de operare Windows. Pot descărca pozele din telefon direct sau prin Bluetooth. Memoria flash este de 32 GB iar cea RAM de 2G.
Probabil aș alege și boxe S-Bass care s-ar potrivi cu celelalte gadget-uri și este util atât acasă, în mașină cât și în călătorii. Are diverse funcții care o fac multifuncțională: Handsfree, muzica cu bas, conexiune cu dispozitive mobile...
Acest probabil, poate deveni certitudine, mai ales pentru început, dacă particip la campania Toamna Bloggerilor 2015, unde pot participa toți deținătorii de bloguri!
Doar participând poți câștiga! Am oferit un pont care se poate materializa. Spor la scris!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu