cluc24

duminică, 15 noiembrie 2015

O zi de vineri….



Oamenii au diferite preferinţe, legate de alimentaţie, de distracţie, branduri...
Dacă este să aflăm mai multe amănunte despre cineva, descoperim că acesta se ghidează după anumite principii, superstiţii.... Mulţi au câte un număr favorit, o zi preferată ...
Din copilărie am avut unele superstiţii. Unele s-au deovedit credibile, altele... Dar am descoperit că sunt zile şi zile...
Eu am început să am anumite concursuri favorite, zile preferate şi vise...
Ziua mea preferată este vinerea... este ultima zi de servici, în general şi suntem fericiţi că urmează sâmbăta, duminica. Sâmbata de obicei se lucrează prin casă, iar duminica deja ne facem gânduri negre că se apropie lunea, inevitabil o nouă săptămână de muncă.... Poate şi faptul că am început să-mi strig dreptul la viaţă într-o vineri deşi, am mai stat un pic pe gânduri, ieşind la lumină doar sâmbăta dis-de-dimineaţă, are un rol important în alegerea zilei de vineri, ca una favorită. În week-end reusesc şi eu să mă recreez, să concep şi să dezbat idei...unele bune, altele...premiate, iar ce mai rămâne...
Este vineri, încă.... iar eu tocmai m-am decis să particip a doua oară consecutiv, la Vinerea Bloggerilor de pe BlogAwards , unde am mai participat, la alte concursuri similare, câştigând premii frumoase.
Merită să participi, iar cei convinşi de mine, puţini deocamdată, au fost mulţumiţi de ceea ce se întâmplă pe acolo...iar mai târziu, acumulând experienţă, şi de premii. Uneori însă, aşa cum există excepţia care întăreşte regula, poate exista şi sanşă, norocul începătorului! Eu chiam am avut acest noroc!
Premiul campaniei este un telefon Allview V2 Viper .
Printre premiile cîştigate cu blogul, nu se află până acum vreun telefon. Dar, am amintirea unui mobil, câştigat, la o promoţie a unei reţele telefonice, cu o săptămână înainte de căsătorie...
Cei care deţin un blog, trebuie neapărat să participe la campanie. Dacă nu participi, nu ai cum să câştigi şi să descoperi lucruri noi, să legi prietenii...restul se află în timp!


Participă şi câştigă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu