cluc24

joi, 24 decembrie 2015

Ideile bune, apar pe neaşteptate!


Omul când are ceva, mereu vrea şi altceva!
Mda.. Discutam cu soţia mea de unele lucruri pe care le-aş dori...
Discutam..., adică ea îmi comunica de fapt, solicitările ei. Când eu scot o vorbă, ea spune de zece ori mai multe! De aceea sunt tăcut, dacă nu scot nici măcar o vorbă, ea nu are ce să spună de zece ori mai mult. În general femeile vorbesc mult, dar am întâlnit şi bărbaţi care au debit verbal deşi nu sunt politicieni!
Într-o zi mă gândisem să-mi fac o firmă, cu sediul în locuinţă. Să am secretară care să vorbească... sau o pun pe soţie, pe post de secretară, aşa poate reusesc şi eu să o comand!
Cu o zi înainte, fusesem la un vecin, care mă invitase să încercăm vinul pe care l-a făcut şi să-mi prezinte un nou membru al familie.
Ajuns acolo, aşteptăm să apară cineva, ceva... un animăluţ... dar nimic. Se auzea doar un zgomot obişnuir de la televizor.
Vecinul, după ce a pus în pahare, a spus că închină în cinstea telvizorului pe care-l achiziţionase de pe Dwyn.ro . Aşa am auzit că el căutase pe internet mai multe opţiuni şi oportunităţi pentru a-şi cumpără produsul mult dorit, iar datorită paginii Dwyn.ro in 2 parale  a ajuns într-un loc ideal pentru ceea ce avea nevoie.
După doar un pahar de vin, am plecat spre casă şi am început şi eu să studiez opţiunile pentru propriile mele nevoi.
Uitasem de pagina pe care mi-o recomandase vecinul dar am ajuns la pagina Dwyn.ro in Profitshare  şi am găsit mai mult decât căutam. Portofoliul Dwyn.ro include peste 20.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium.
După ce am găsit ceea ce mă interese printre produse, am început să cercetez ce este profishare… De ce?
Dwyn.ro oferă de 2% pentru toata gama de produse, plus premii in bani sau vouchere cadou pentru cei mai performanti afiliati.
Afiliatul este cel care face promovarea produselor unor adversari, pe diferite site-uri. Acesta foloseşte metode de promovare agreate de advertiseri. Prin această promovare, afiliatul obține un comision din vânzările pe care le generează.
Advertiserul este cel care solicită promovarea unor produse sau servicii proprii, prin intermediul unui program de afiliere sau alte metode.
Clientul ajunge pe website-ul unui advertiser prin intermediul publicităţii şi a promovării făcute de afiliat. Acțiunea clientului este una comandă, înscriere, abonare şi cumpărare de produs sau serviciu. Eu ajungând pe acest site, am adus profit unui afiliat!
Nu pot fi şi eu afiliat? Doar am un site şi blog deci pot câstiga, atât eu cât şi alţii care doresc prin profishare, promovând chiar Dwyn.
Culmea este, că această idee i s-a părut genială şi soţiei mele, care mi-a spus scurt, uimitor de scurt:
-          Apucă-te de treabă!
Şi uite aşa îmi fac micuţa mea firmă, de afiliat…. promovând Dwyn prin profishare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu