cluc24

vineri, 22 iulie 2016

Cafeaua....

Ion intră în cabinetul unui doctor și se plânge:
– Domnule doctor, nu mai știu ce să fac. Am o mare nedumerire.
– Eu sunt aici ca să te ajut, spune-mi ce s-a întâmplat.
– Eu plec foarte mult timp de acasă pentru că am multă treabă. Când mă întorc, o găsesc pe Maria în pat cu un negru…
Doctorul îl întrerupe:
– Eu sunt doctor, nu…
Ion nervos:
– Lasă-mă să termin. Când îi văd așa, scot pistolul ca să îl împușc dar Maria îmi spune:
”Nu te enerva, faci o prostie dacă îl omori tu te duci la pușcărie iar eu eu nu mai am cu cine să te înșel! Hai mai bine să bem o cafea și discutăm problema.”
– Bine domnule, și ce vrei de la mine? întreabă doctorul impacientat.
– Imediat! Faza asta se întâmplă pe fiecare săptămână, iar eu vroiam să te întreb…este sănătos să beau atâta cafea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu