cluc24

joi, 28 iulie 2016

Căutând idei



Repede o cafea... o ţigară. Azi trebuia să fie prima zi din restul vieţii mele, fără tutun! Este şi mâine o zi... Este greu să te laşi....
Aşa gândeam atunci.... Acum este altfel.
Am încercat să reduc numărul de ţigări. Mă minunam când auzeam că unii fumează două pachete pe zi. Dar în unele momente din viaţa mea constatam că nu este greu să atingi acel record nedorit. Alţii fumau patru pachete pe zi! Oare fumează şi în somn? Nu, doar se trezesc, pentru o mică plăcere... numită ţigară.
O zi fără ţigară, era ca o dimineaţă fără soare....doar că eu nu vedeam adevăratul soare!
Prima idee care mi-a venit pentru a reduce ţigările, a fost ca să fumez doar când beau cafea. A mers. Beam atâtea cafele că abia mai dormeam!
Am hotărât să renunţ la numărul mare de cafele şi să trec la bere. Am început să beau atâta bere, că nu mai ştiam cum trecea ziua! Iar a doua zi aveam mahmureală... cafea şi tutun.
Îmi pierdusem orice speranţă.... Când am auzit că un prieten fumător mul mai activ ca mine, s-a lăsat pentru că i-a fost rău o dată.... m-am gândit să-mi fie şi mie rău... dar a fost mai groaznic decât propria mea naştere! Cred....
Un alt prieten a renunţat la ţigările care au devenit din ce în ce mai proaste, nefiind de calitate ţintind doar la cantitate, trecând la tigari electronice . El scotea fum fără foc! Interesant! Aşa nu mai am stresul mâinilor veşnic căutătoare prin buzunare a ceva....care să le ocupe....
M-am gândit să urmez şi exemplul acestuia, aşa cum făcusem cu toţi, ca un copil mic şi răzgâiat. Mi-am cumpărat un kit special de tigara electronica Vipercig  şi am început să devin ecologist.

Încet, încet, am trecut la ţigara din gumă de mestecat şi uite că timpul trece, iar ţigara dispare.
Cine vrea şi are voinţă,
Poate cu uşurinţă,
Să scape de belele
Fără a mai face rele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu