cluc24

sâmbătă, 2 iulie 2016

Gânduri pentru botez


Botezul este un eveniment important atât pentru părinţi cât şi pentru copil. Fiecare familie îşi doreşte să împărtăsească acele momente fericite atât cu cei dragi cât şi cu cei din jurul lor. Fie că eşti rudă apropiată, cunostinţă sau coleg de servici, eşti invitat să participi la acel eveniment plăcut şi creştinesc.
Dacă eşti naş pentru un asemenea moment inedit, trebuie să fii pregătit fizic şi psihic pentru un asemenea eveniment. Partea financiară este de asemenea un lucru de neglijat.
O familie tânără, care avea deja un copil de cinci ani, ne-a propus să fim naşi pentru al doilea copil al lor. Am acceptat, deşi ştiam ce greu ne va fi în timp, să coordonăm şi să dirijăm, de pe margine, destinul tănărului prunc. Gândurile mă năpădesc… şi culmea, sunt multe! Revăd ceea ce am făcut în copilărie şi ar trebui evitat de alţii… exact cum au gândit şi părinţii mei, legat de mine, dar nu i-am ascultat! Deh, conflict de generaţii!
Înainte de botez, am trecut pe la viitoarea fină şi ne-am pregătit de eveniment. Tocmai vorbeam despre deplasarea de acasă la biserică şi sala de petreceri, când tatăl constată că are mult de plimbat bebelusul… El uitase să cumpere un cărucior, deşi deja avea deja experienţă, fiind tatăl unui copil de cinci ani. Era clar că avea nevoie de o vizită la raionul de carucioare copil .
Pe drum spre casă, soţia mea, mi-a propus să le cumpărăm noi acest cadou. Ea fusese în vizită… nu ştiu cum de ajunsese aşa fără vreo idee… la magazin şi remarcase nişte carucioare sport  care se potriveau perfect situaţiei ivite.
Eu, ca de obicei eram sceptic. Mă gândeam la studiul de piaţă, ore întregi petrecute la magazin, alegerea produsului, dilemele apărute şi apoi apelul telefonic lămuritor la mama prichindelului. Eu vroiam să oferim suma de bani necesară şi să scăpăm de căutări… dar nu te poţi pune cu femeile!
Am acceptat o vizită la magazin, iar spre surprinderea mea, decizia deja fusese luată: carucior Coletto . Mie mi s-a părut un nume da fată, deci potrivit pentru fete… Vânzătoarea ne-a oferit informaţiile care m-au convins şi pe mine, etalând un zâmbet mirific şi un decolteu generos (doar este vară): căruciorul Savona Decor de la Coletto 3 în 1 este mai mult decât un simplu cărucior. Acesta este un cărucior multifuncţional, fiind compus din trei piese separate: landou, o parte sport şi un scaun auto tip scoică. Modelul Savona dispune de un design elegant şi este fabricat în Polonia. 

La botez, am oferit cu drag acel cadou şi am devenit, fără să vrem, vedete ale petrecerii. Bebeluşul, pus în cărucior a adormit imediat, instantaneu. După vreo două ore, invidiam mogâldeaţa, căci îmi făcuse poftă de somn… Până la urmă ne-am dus cu bine, la capăt, misiunea de a fi adevărate modele pentru copil….măcar la început!
Privind spre acest cărucior şi la produsele oferite de acelaşi site, parcă aş vrea să mai fac câte ceva… pentru familie! Acolo am văzut săniuţe, biciclete, scaune pentru copii, deci toate accesoriile necesare unei vieţi comode şi perfecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu