cluc24

sâmbătă, 13 august 2016

Call Center


Nu cred să existe persoane care să nu fi apelat vreodată la un call-center, pentru diverse informaţii utile.
Uneori, asemenea apeluri sunt adevărate chinuri. Suni şi-ţi răspunde un robot care îţi tot cere să tastezi anumite cifre pentru diverse opţiuni. Ai impresia că poţi face „scurtă” la mână.
Încercând să apelez o reţea de telefonie, atât de mult am fost plimbat printre meniuri, aşteptând apoi un operator ca să mă preia că, în final am uitat ce vroiam să întreb! La o altă asemenea apelare, reuşisem să găsesc singur răspunsul, deci utilitatea acestui call-center nu-şi mai avea rostul... oricum timpul clientului era irosit.
Mereu mă gândram, că trăim în România, şi această ne „mănâncă” timpul.
În prezent am avut nevoie să realizez anumite cumpărături pentru o ocazie specială dar îmi era teama. Dacă ceea ce primesc nu este chiar ceea ce solicitasem? Dacă găsesc anumite promoţii sau metode care să vină în ajutorul unui client, chiar aşa ca mine....
Am aflat că la Flanco  este o modalitate de a primi informaţii utile, chiar dacă nu eşti în magazin. Prin call center. Deja mă gândeam că voi pierde minute bune, care nu vor acoperi acele minute necesare deplasării efective în magazinul fizic. Dar era sâmbătă!
Totuşi, încercarea moarte n-are. Voi apela #flanco care anunţase că îmbunătăţeşte în mod continuu serviciul #suportclientinonstop, care răspunde prompt, în maxim 40 de secunde la apeluri, non-stop, 24 de ore din 24 şi şapte zile din şapte.
Să vedem…. Am apelat call center şi ca dovadă prezint filmarea video de mai jos. În intervalul stabilit, mi-a răspuns un robot şi deja mă pregăteam să tastez cifre prin meniu, când se aude vocea operatoarei! M-am speriat şi am închis apelul, crezând că am greşit, deşi pe ecranul telefonului aveam confirmarea a ceea ce făceam.



Am revenit cu un nou apel, iar operatoarea a fost la fel de promptă. Am întrebat şi eu legat de timpul de livrare al unui produs şi de avantajele unui card client. După ce am primit lămuririle necesare, am mulţumit şi mă pregăteam să lansez comanda online. Totuşi… mai încerc un apel…aşa ca în basme… să fie trei încercări….
Operatorul răspunde şi de această dată, prompt, deşi eu însumi devenisem un element stresant. Mulţumesc pentru informaţii şi constat că totul depinde de oameni, de implicarea unei companii ci nu de felul nostru de a fi… Clientul nostru, stăpânul nostru, poate fi real, chiar şi în Romănia în general, iar în call center în special!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu