cluc24

marți, 15 noiembrie 2016

Cine nu m-ar vrea?


Salutare tuturor!
Abia mi-am încheiat activitatea de peste zi şi noapte, că am reînceput din nou.
Ieri am avut rolul de a delecta musafirii care au participat la un eveniment fericit în familiei, iar astăzi trebuie să ofer cele mai proaspete și reale informații de zi cu zi.
Am o activitate bogată și aduc bucurie tuturor celor din familie. Sunt foarte important şi util familiei în care m-am încadrat mai mult decât perfect!
Dimineața particip cu copilul preșcolar pe o platformă interactivă de unde acesta își extrage datele pentru evoluția lui intelectuală, după care ne relaxăm la desene animate.
Apoi vine sora copilului care împreună cu mine accesează diverse situri de unde culege informații și socializează virtual cu diferite persoane.
Ea dispare repede din peisaj că apare mama ei, care este geloasă dacă nu mă ocup și de ea. Din când în când stă la câte o bârfă cu prietenele după ce vizionăm telenovela zilnică.
Seara vine capul familiei și trebuie să ne uităm la meci, în timp ce el consumă o bere, eu caut alte informații relevante care trebuie să le prezint în pauza sportivă. Seara, târziu în noapte, mă retrag la repaus, după o discuție și programare prealabila cu ultima persoană care se consultă cu mine.
Mă simt ca un robot, probabil de aceea am și numele codificat 55KU6092 .
Cum, nu v-ați dat seama cine sunt? Nu cred... Sunt pur și simplu un SmartTV de la Dwyn, devenind membru al familiei din 18 noiembrie 2016, când a fost Black Fruday și am fost mai mult decât accesibil de achiziționat! Toată lumea m-a vizitat în magazinul de unde am fost adoptat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu