cluc24

luni, 14 noiembrie 2016

Îmbrăcăminte pentru telefon


Telefonul sună non-stop, parcă ar fi la magazinul universal. Fiind un telefon de serviciu trebuie să răspunzi pentru a demonstra că te implici în problemele companiei. Săracul telefon este mai stresat ca mine, acesta trecând prin diverse pericole. Telefonul cade pe jos, se murdărește dar tot își face datoria. Acum că a venit frigul, m-am gândit să-l îmbrac și pe el.
Inițial am folosit o husă dar era greu de scos și de multe ori, până ajungea la urechea mea, interlocutorul îmi transmitea informația sau cerința, deoarece telefonul răspundea singur!
Apoi am luat o folie transparentă de la un magazin însă datorită căldurii și a deselor utilizări, s-a colorat în galben... murdar!
Deoarece telefonul este parte integrantă a vieții mele, categoric trebuie să am grijă de el ca și de mine. În orice moment, în prezența oricui mă aflam, nu dădea bine să scot telefonul care părea ca ceva... ce a picat din neant. Telefonul era de fapt un simbol al propriei mele imagini. Cum arată o persoană îngrijită, curată, să folosească obiecte...neidentificate!
Soluția am găsit-o prin intermediul internetului, la Smart Protection , iar momentul optim este pe 18 noiembrie 2016, când este Black Friday, iar produsele sunt la prețuri promoționale, mai mult decât accesibile. Produsele sunt de calitate și rezistă uzurii în timp. Știu acest lucru pentru că am mai folosit aceste produse pentru alte componente electronice, realizate la comandă!
Decât să mă chinui să fac decont pe firmă, mai bine mi le achizionez singur, nefiind la o valoare mare.
https://www.smartprotection.ro/tempered-glass-ultra-smart-protection-apple-iphone-se/
 Pentru a verifica utilitatea și autenticitatea produsului am folosit canalul de YouTube SmartProtection .
Deci data de 18 noiembrie este destinată cumpărăturilor profitabile. De asemenea pot să cumpăr și celorlalți membrii ai familiei, folii protectoare pentru telefoanele lor, asigurând un smart protection!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu