cluc24

marți, 15 noiembrie 2016

O zi neagră sau ... albă?


Toată ziua am căutat de zor să cumpăr un cadou, pentru familie, cu ocazia sărbătorilor. Toţi prietenii mei mi-au recomandat ca să fac cumpărăturile cu ocazia zilei de Black Friday, dar eu le-am spus din scurt:
- Nu o să umblu toată ziua prin magazine, stând la cozi infernale!
Răspunsul acestora a fost unul tranşant:
- Se pot face cumpărături online.
Am stat şi am raţionalizat, constatând că au mare dreptate. De ce să mă complic cu circulaţia prin oraş, transportul produsului, coada imensă de la casele de marcat şi de la garanţii! Totul se poate rezolva cu un simplu click. Aşa că am început să studiez ofertele. În unele locuri, produsele erau interesante dar nu mă atrăgeau.
Ceea ce mi-a plăcut a fost la Dwyn, unde am găsit din prima clipă, după bifarea opţiunilor dorite, produsul mult visat. Mi se livra acasă, prin curier şi garanţia era asigurată. De asemenea, dacă nu-mi plăcea produsul îl puteam returna.
Perfect. Totul este stabilit. Astept cu nerăbdare data de 18 Noiembrie 2016 pentru a face achiziţia dorită.
După intensa căutare, mă relaxam la o bere, în timp ce o lăsasem pe soţia mea să lucreze pe laptop. Ea mi-a spus că este căutare unor oferte şi modele pentru nişte  uscatoare de par deoarece ultimul pe care l-a avut, şi-a trăit viaţa.
Eu nu aveam nici măcar o idee despre acest produs dar mi s-a trezit interesul, când am văzut că este pe situl Dwyn. M-am panicat, crezânt că a rămas un cookie, care a redirecţionată în acel loc. Spaima a trecut repede, deoarece în scurt timp, pe lângă sigla magazinului online au început să apară şi produsele de îngrijire personală unde un uscător Philips i-a făcut cu ochiul. Pe mine m-a atras designul, iar pe ea performanţele aparatului şi modelul alungit, tipic feminin.

După ce a stabilit că aceasta este o investiţie necesară şi utilă, aşteaptă ca şi mine, perioada marilor reduceri.
Este clar, că această vinere neagră va fi o zi albă de cumpărături.... Fiecare dintre noi, aşteptăm câte ceva, pentru a ne satisface propriile dorinţe şi plăceri. Voi ce mai asteptaţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu