cluc24

joi, 1 decembrie 2016

Cadouri de top


S-a făcut frig. A venit iarna. A început să ningă încetişor. Privesc pe geam şi sunt pătruns de sentimente contradictorii. Frigul de afară te face să te zgribuleşti prin casă şi să cugeţi. Chiar şi Omul De Zăpadă se teme de vreme, trăgându-şi oala mai adânc, pentru a se feri de vânt. Mătura pare să fie un accesoriu de prisos, ca multe cadouri primite anul trecut de sărbători. Simt un regret.
Mă trezesc din reverie, intrând în panică! Trebuie să mă ocup din timp de cadourile de Crăciun. Dar de unde atât inspiraţie? Mereu stau şi gândesc mult până mă decid, chiar şi pentru o banală cutie de chibrituri, să nu mai zic de pâine...
Anul acesta voi oferi cadouri haioase . Pur şi simplu, va fi ceva nou. Nu caut îmbrăcăminte, băuturi sau alte lucruri care poate le sunt inutile, dar le voi oferi sansa unui zâmbet care va dezgheţa inimile celor dragi. Ceva la care, ei nu s-ar gândi!
Un smiley este mereu mai mult decât BINEvenit. Trebuie să zâmbim în fiecare zi, că altfel am deveni crispaţi. Un zar decizional este util pentru cei care vor să aibă pe cine da vina când sunt nehotărâţi. Pentru mine îmi voi lua un pix din lemn cu decoraţiune de brad, pentru că mereu uit câte ceva şi trebuie să-mi notez ideile în memoria mea externă, în agenda vieţii de zi cu zi.

Soţiei mele îi voi oferi un breloc cu o minge de fotbal, pentru că tot timpul se uită la meciuri împreună cu mine, spunând că doar atunci petrecem timpul împreună.
Celorlalţi nu o să le iau nimic, aceasta fiind surpriza de sărbători, din acest an! Nu se poate, pentru că fiecare persoană, din copilărie, asociază sărbătorile cu primirea de cadouri, dar nu orice, ci top cadouri!
Nu voi merge prin magazine pentru a nu demasca faptul că voi oferi cadouri, comenzile le voi face pe internet. Dacă merg prin magazine fizice mă voi enerva de agitaţie, aglomeraţie şi nu voi identifica corect produsele dorite. Odată am renunţat la un cadou pentru că nu găsisem acel autocolant de Crăciun, culoare mai deschisă cum cumpărase cineva înaintea mea, dar dacă aş fi întors ambalajul, aş fi observat că toate sunt la fel!
Mai multe nu voi spune, pentru că se află şi nu va mai fi surpriză!

2 comentarii: