cluc24

miercuri, 14 decembrie 2016

Două destine, o soluţie comună şi perfectă de înfrumuseţare



Femeia priveşte ceasul de pe perete şi se grăbeşte să se îmbrace. Îşi ia rochia maro şi-şi aranjează coafura. Se uită în oglindă şi suspină tristă:
- Am îmbătrânit! – spune pesimistă.

Bărbatul se uită după soţia lui, care-i zâmbeşte fermecător, în timp ce-şi îmbracă rochia roşie. Aceasta îl sărută cu pasiune. Înainte de a ieşi din apartament, se priveşte zâmbitoare în oglindă:
- Parcă am întinerit – spune optimistă.

Femeia intră grăbită pe uşă, privind în jur. În zare, prietena ei îi face cu mâna. Aceasta ajunge lângă ea şi se asează la masă:
- Ce frumoasă eşti! Parcă ai avea 20 de ani! Ce rochie superbă! Ştiam că-ţi place roşu!
- Culoare vie! Tu de ce te îmbraci mereu în culori închise?
- Păi...la vârsta mea...
- Suntem de aceeaşi vârstă!
- Da... tu din liceu erai cochetă.
- Nu. Eram mereu optimistă.
- Ai de ce! Anii tăi parcă au dispărut!
- Eh! Fiind prietena mea cea mai bună, îţi spun un secret!
- Da? Care?
- Secretul frumuseţii.
- Nu există.... Deşi tu, ai întinerit faţă de anii trecuţi! Cum ai făcut? – se interesează curioasă, pesimista.
- Mi-am injectat acid hialuronic.
- Drog?
- Nu. Am avut nişte problemele cu buzele. Erau uscate şi cu probleme. Acum...
- Eşti seducătoare şi ai zâmbet perfect. Un bărbat din dreapta noastră se tot uită la tine!
- Lasă-l... are doar 20 de ani.
- Te crede de vârsta lui....Tenul tău este fără riduri...cât te invidiez! – spune sinceră pesimista.
- Mi-am făcut o marire buze cu acid hialuronic . Nu te speria, nu m-a durut. Mi s-a făcut anestezie locală şi m-am trezit mai frumoasă decât am fost vreodată.
- Da... buzele pline şi conturate sunt asociate cu senzualitatea.
- Şi tinereţea! – zâmbeşte femeia optimistă.
Pesimista priveşte cu tristeţe spre prietena ei. Aceasta zâmbeşte atrăgător apoi i se adresează:
- Tu ai nevoie de terapie vampir – Dracula !

- Să fiu vampir!
- Terapie cu regenerare şi reintinerire facială! O să fii ca la 20 de ani... o să fiu geloasă că se uită bărbaţii după tine!
- Râzi de mine – oftează pesimista. Unde să-mi fac! Mie începe sî-mi cadă părul...
- Tocmai, acest tratament se aplică şi în cazul căderii părului.
- Unde?
- Dr. Cristina Bejan chirurgie estetica Bucuresti. Dacă vrei, mergem împreună.
- Mulţumesc – spune fericită pesimista sărutându-şi prietena, făcându-l gelos pe bărbatul care o admira, pe optimistă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu