cluc24

joi, 1 decembrie 2016

Puterea mea


„Puterea e în mâinile tale!”. Auzind aceste cuvinte, tresar. Nu am visat, doar am constatat de-a lungul propriei mele experienţe.
Acum în mâna mea se află un păhărel de Stalinskaya, alături de care mă relaxez fericit. Uneori am impresia că această licoare bahică a fost creată special pentru mine!
Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.

 
De ce spun că mă identific cu ea? Nu din cauză că aş împlini 20 de ani, sau că aş fi de origine rusă, nici pentru că beau des, doar datorită faptului că încerc să transform orice luptă într-o victorie.
Deşi sunt zilnic “străpuns” de agitaţia vieţii, având un servici obişnuit, unde trebuie să prestez zilnic, reusesc să-mi acord şi mie câteva clipe. Alături de familie navighez prin viaţă şi încerc să schimb câte ceva, spre binele celor din jur, prin profesia de blogger de vacanţă.
Am reuşit să „cresc” un blog personal care începe să fie cunoscut. Participând la mai multe concursuri, am obţinut mici beneficii şi mari experienţe. Bucuria de a căştiga un concurs, acolo unde vocea (scrisul) îţi este recunoscut produce o mare satisfacţie, care măreşte încrederea în propriile capacităţi. Ceea ce m-a inspirat în alegerea acestui hobby a fost existenţa concursurilor, a aprecierilor şi a valorii prietenilor pe care i-am cunoscut de-a lungul timpului. Eu sunt un mic blogger în lumea mare a bloggingului!
De fapt, pentru scris, am fost inspirat şi îndrumat de soţia mea, care a vrut să scape de criticile mele, pentru câteva zile când a avut de pregătit un eveniment pentru cineva, la servici. Eu am luat în serios sfaturile ei, precum face orice soţ pentru soţia lui şi acum nu mă mai pot opri!
Apropo, comunic cu soţia mea prin intermediul blogului, acum comunicându-i că-mi este foame!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu