cluc24

joi, 15 decembrie 2016

Remodelare corporală cu un antrenor personal



Nu știu cum de reusesc unele persoane să mănânce ceea ce vor și cât vor și în acelaşi timp să aibă o siluetă perfectă. În cazul meu, cum scap la o petrecere cu mâncare și băutură bună, câteva zile nu mă urc pe cântar. Iar după acele câteva zile , greutatea mea tot crește, de parcă ar fu un balon umflat cu aer.
- Mai urcă-te pe cântar – spune uneori soția mea.
Eu evit acest lucru dar, pe ascuns, fac ceea ce spune. La valoarea indicată, mereu scad hainele de pe mine, într-un număr atât de mare, în kg, de parcă aș fi veșnic echipat de Polul Nord.
Am un prieten mai gras care odată mi-a spus  că la vârsta mea avea mult mai puține kilograme decât mine, acum. Am intrat în panică și m-am decis să merg la o sală. Întîi am fost la sala sportivă din localitate și am urmărit meciul de handbal  dintre campioana țării și echipa noastră locală. Apoi m-am dus pe stadion la un meci de fotbal și am stabilit să merg şi la o sală pentru remodelare corporala in Bucuresti . Am mai fost la săli de fitness dar după exerciții îmi era atât de foame și mâncam mai mult, iar caloriile care reveneau în corp, creșteau în loc să scadă.
Am ales o sală unde să nu fie lume multă. Prefer exercițiile să fie calitativ bine realizat și nu cantitativ. Ajuns la Salus am intrat îngândurat și după ce am terminat formalitățile m-am apucat de un exercițiu. Lângă mine a venit o femeie care a început să-mi explice ce și cum trebuie să fac. În acel moment m-am simțit ca o vedetă, având antrenament cu antrenor personal .
După ce am făcut mai multe exerciții eram ca și nou! Vroiam să întind coarda dar antrenorul mi-a sugerat că ajunge pentru astăzi. Deja mă vedeam acasă, scăpând la mâncare... dar spre surprinderea mea, primesc și sfaturi legate de nutriție.
- Nutriția și exercițiile fizice converg spre același scop! Nu poate exista una fără cealaltă.
După prima sedință de antrenament, abia am așteptat să revin. A doua zi eram mai obosit și am vrut să renunț după zece minute, dar persoana de alături, antrenorul care avea tot timpul atenția îndreptată asupra mea, mă încuraja și-mi oferea indicații precise. AM reușit în ceea ce mi-am propus și nu am renunțat, așa cum făceam de multe ori. Fiecare client de la sală este unic și totul depinde de echipa instructor și cursant. La sfârşit m-am răsfăţat cu un masaj relaxant!
Apropo... acum pot mânca liniștit, neavând probleme de greutate....Cântarul a devenit cel mai bun prieten al meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu