cluc24

sâmbătă, 17 decembrie 2016

Salteaua



Încerc să mă ridic din pat dar nimeresc în gaura unde s-au rupt arcurile de la canapea. Ieri am fost bolnav şi mă durea mijlocul... Strig după ajutor. Apare soţia mea cu mătura. Îi explic ce vreau şi mă ajută, bombănind:
- De când ţi-am spus să remediem patul!
- Dar ai spus că lemnul este bun!
- Da. Lemnul, dar nu salteaua!
Reuşind să-mi revin, îmi promit să rezolv cât de curând problema.
Ziua la servici a fost una grea. Revin acasă obosit şi după micile aranjamente pentru a doua zi, mă îndrept spre pat. Mă opresc brusc şi simt o durere de mijloc. Amân drumul spre pat şi mă opresc la laptop. Navighez pe internet, citesc mail-uri şi apoi îmi aduc aminte că am un scop bine stabilit pentru care am renunţat la somn...
Încep să caut saltele şi sunt direcţionat spre un site cu acelaşi nume. Logic, nu! Saltele Online. Îmi pregătesc un carneţel pentru calcule financiare şi de dimensiuni. Mă ridic de la birou şi îmi măsor canapeau, fără a deranja persoana care doarme, care totuşi mă priveşte cu coada ochiului.
Revin la calculator. Găsesc ce doresc şi cercetez preţul... nu înainte de a privi spre cer! Când revin cu privirea în ecranul laptopului simt că mă ia ameţeala. Cred că este blocat...dar mişcând mousul descopăr că preţul este real. După calcule, îmi dau seama că pot să-mi cumpăr şi mie, mult râvnitul fotoliu de birou, atât de des amânat... Deci o nouă căutare... scaune birou  şi hop Scaune Online!
Pe Saltele Online şi Scaune Online sunt o mulţime de produse, diverse modele, variante la preţuri reduse şi accesibile.
Mă uit la ceas. În doar 20 de minute am găsit ceea ce vroiam, am efectuat comanda  şi am citit mail-uri. Ce bine că salteaua este livrată rapid... Peste două zile am liber, iar până vine soţia mea, cu ajutorul unor prieteni, o să schimb salteaua şi o să-i fac o surpriză. Salteaua veche o vor prelua cei de la firma care mi-o livrează pe cea nouă! O să se mire că am făcut şi eu ceva. Eu o să-i spun că am căutat şi studiat mult timp, ceea ce am comandat... Nu de alta, dar când puteam rezolva problema în timp scurt eu m-am pierdut în gânduri.
Abia aştept livrarea!

PS: Au trecut trei zile şi dorm neîntors. Sunt relaxat, fără stress sau nervi. Somnul dulce mult aduce, iar salteaua te ajută mai mult decât crezi!
Salteaua fiind cu memorie, parcă gândesc şi eu mai lucid!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu