cluc24

joi, 15 decembrie 2016

Totul este bio



Mă grăbesc pentru că timpul trece. Mă bărbieresc repede şi folosesc bio cosmetice pentru corp oferite cadou de soţia mea. Trebuie să ajung la petrecerea firmei deşi nu prea am chef. Îmi sorb cafeaua şi mă trezesc cu cămaşa pătată. Alta… cămaşă, nu cafea. Nu am…Să iau din maşina de spălat? Glumesc. Iau ultima cămaşă păstrată pe cuier. Celelalte urmau să fie spălate a doua zi, când primeam detergentul bio.
Cămaşa se cam freacă de subsori. Ultima oară m-am dat cu un deodorant şi mă durea sub braţ, umblând cu cu ele îndepărtate de corp, de parcă ţineam un dulap imaginar.
Oftez dar soţia mea îmi citeşte gândurile şi-mi oferă nişte deodorante bio  . Aleg unul Cool şi mă folosesc de el. Miroase frumos şi nu mă doare….

Soţia mea îmi dă şi bani:
- Uite restul de la Organica. ro.
- Adică?
- De unde am cumpărat produsele bio. S-a lansat magazinul care comercializează produsele bio.
- Credeam că sunt mai scumpe!
- Cumpărătorii au o promoţie în care primesc discount de 15%  pentru toate gamele de produse, doar în Decembrie 2016.
- Atunci să mai cumpărăm!
- Las că am luar destule – râde soţia mea în timp ce se uită la un colet imens.
Nu mai am timp de discuţii şi plec. Ajung cu taxiul la petrecere. Nimeresc la masă lângă cel mai “dandy” coleg. Lângă el, bineînţeles se află o fată superbă care tot miroase în aer, de parcă ar fi răcită. Mâncarea servită este şi ea, bio. Amicul mi se adresează:
- Ce parfum foloseşti!
- Unele bio, de la Organica. Este un site proaspăt lansat care oferă în această lună promoţii.
Prietenul se concentrează asupra telefonului mobil, pe net şi după câteva secunde spune:
- Gata. Am comandat şi eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu