cluc24

duminică, 29 ianuarie 2017

Recomandarea doctorului



Doctoriţa ia o înghiţitură de ceai, până asistenta introduce în cabinet următorul pacient programat. De fapt sunt doi, un bărbat şi o femeie. Acestia iau loc în faţa biroului unde doctoriţa îşi desfăşura munca. Aceasta îi priveşte zâmbitoare întrebându-i:
- Bună ziua. Ce problemă aveţi?
- Bună ziua. Nu am nimic dar soţia mea insistă că sunt bolnav – spune bărbatul.
- Dacă strănută tot timpul, nu este bolnav?! – spune femeia
- Aţi răcit?
- Păi tot timpul sunt răcit. Acum îmi lăcrimează ochii, uneori…
- Aveţi cumva alergii, astm, bronsita ? Alergie la ceva anume?
- La praf – răspund deodată amândoi, după care femeia continuă:
- De curăţenia casei mă ocup doar eu!
- Şi am probleme de guta , cred! – spune bărbatul.
- Nu prea accept medicamentele alopate…aş prefera produse homeopate – spune hotărâtă femeia
- Vă recomand curcumin.

Bărbatul se uită uimit la doctoriţă iar soţia acestuia continuă discuţia:
- Nu prea ştiu de curcumin.
- Puteţi afla detalii pe internet la www.curcumin95.ro. Curcuminiul a fost cercetat continuu şi s-a descoperit că în combinaţie cu BioPerine, care ajută la o asimilare mai uşoară a substanţei este eficientă şi are un potenţial terapeutic imens. Produsul Iana Life este cel ideal.
- Cu ce ajută o substanţă la alergii? – intervine bărbatul în discuţia acaparată de soţia lui şi doctoriţă, el fiind alături de asistentă doar simpli spectatori.
Doctoriţa zâmbeşte şi începe să explice:
- Alergia este o boală inflamatorie. Datorită proteinelor  eliberate de unele celule, acestea sunt influenţate de alte celule şi se tratează cu steroizi. Proteinele din celule, numite citokline inflamatorii….
- Am înţeles esenţa – spune bărbatul, observând că discuţia deviază spre anumite domenii vaste pe care nu le cunoştea.
Între timp, asistenta verificase tensiunea bărbatului şi totul era în regulă.
- Eu zic să-i prescrieţi curcumin – spune soţia bărbatului.
- Nu este nevoie. Le puteti comanda de aici  – spune doctoriţa oferind o carte de vizită.
- Mulţumim – spune fericit bărbatul.
- Dacă problemele nu se ameliorează, reveniţi – spune doctoriţa în timp ce-şi conduce clienţii spre ieşire.
Asistenta finalizează de notat datele pacientului iar doctoriţa face o constatare :
- Gata… nu mai este nimeni.
- Dacă la majoritatea le daţi curcumin…
- Importantă este sănătatea oamenilor, nu degeaba s-au realizat peste 100000 de studii medicale legate de această substanţă naturală – încheie doctoriţa discuţia satisfăcută.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu