cluc24

sâmbătă, 18 martie 2017

Reclama perfectă

Toate companiile și firmele sunt conștiente că reclama este mama succesului dar nu și a reușitei complete. Dar nu orice reclamă poate fi benefică. Uneori însă, chiar și reclama negativă atrage un anumit public care va studia cele văzute și prezentate de alte persoane sau instituții, putând deveni în timp scurt un client al brandului prezentat negativist.
Cel mai greu este reținerea numelui companiei, deoarece prin multitudinea de firme existente, este greu să găsesti ceea ce vrei, cum vrei și la prețuri acceptabile. Efectuând mai multe căutări, la un moment dat uiți și cele mai elementare indicii, fiind focusat strict pe calitate produs sau preț.
Important este ca orice companie sau persoană fizică fie ea autorizată sau nu, să aibă o siglă reprezentativă. Din acest motiv, cele mai recunoscute branduri au așa zise etichete care spun totul despre ele, realizând o comunicare nonverbal perfectă cu clienții.
În momentul când o firmă oricât de mică ar fi ea, se prezintă având pe cartea de vizită o siglă reprezentativă și stickere personalizate, jumătate din pasul necesar accederii pe piață, a cuceririi clienților este ca și rezolvată.
Specialiștii în domeniul vânzărilor și psihologii, au constatat că de multe ori, contează mai mult ambalajul, prezentarea obiectului mai mult decât produsul în sine. Prima impresie se obține în urma unei simple priviri care trebuie atrasă cu ceva special, plăcut care să îndemne clientul să facă și pasul următor.
În acest sens, putem afirma că magazinele care oferă pungi gratuite pentru cumpărăturile efectuate, au  mai mult succes decât cele ca vând pungile, chiar la prețuri derizorii. Prețul total al cumpărăturilor este chiar mai mic cu o pungă plătită, decât prețul din alt magazin, cu o pungă gratuită. Totul ține de om, de mentalitate, de psihic și de manipularea acestuia.
Uneori manipularea și direcționarea clienților spre anumite produse sau branduri este atât de ușoară, pentru că clientul este naiv, și-și urmărește scopul ghidat după marca și eticheta unui brand.

Aceste etichete reprezintă marca unui brand în general, a unei companii, sau persoane, în special. Toți avem nevoie de lucruri personalizate pentru a ne scoate în evidență din mulțime. Companiile prosperă pentru ceea ce fac, adică gândesc oamenii, componenții organizații. Omul sfințește locul și etichetează compania!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu