cluc24

marți, 7 martie 2017

Un altfel de depozit... unul online

Iarna începe să ne facă cu mâna, pentru a-și lua la revedere. Afară începe să se încălzească. Omul gospodar, deja își face planuri legate de modernizarea, renovarea sau modernizarea casei. Primăvara este de bun augur, deși este un pic răcoare, iar oamenii ezită să se plimbe prea mult pe afară.
La început, am căutat diverse materiale pentru a-mi renova locuința. Am fost pe la depozite dar nu prea mi-a plăcut. Trebuia să cer informații la personalul angajat, care uneori era de negăsit. Pentru niște detalii, am sunat la un prieten care mi-a răspuns amabil la întrebări. După câteva minute, mi-a oferit mai multe indicații, care erau ciudate și reale. L-am întrebat de unde știe atâtea, iar el mi-a spus că este la depozit. M-am uitat prin jur, dar era pustiu. Apoi am aflat că este la un depozit online.
A doua zi, am repetat căutările dar mult mai ușor, online. Am găsit tot ceea ce aveam nevoie, iar legat de livrare, nu trebuia să-mi fac probleme. Nu este ca pe vremuri, când trebuie să cauți o mașină pentru a-și transporta acasă, cele necesare.
Revenind la propria casă, modernizarea, face parte din etapele vieții și a necesităților umane, datorită evoluției societății.
În primul rând, iarna care a trecut, am avut probleme din cauza frigului, care mi-a golit cardul, deoarece banii au plecat în grup organizat către compania ce ne livra gazul. La depozitul online, am găsit polistirenul extrudat la pret accesibil, iar meșeriașul care urma să-l monteze, alături de mine era încântat. Același meșeriaș, mi-a recomandat să montez și un gard de sârmă în grădina din spatele blocului. Pe site am găsit orice tip de sarma de care am nevoie.... Deodată am avut și o sclipire... o idee. Dacă tot facem cumpărături și avem transport asigurat, să ne luăm și caramida pentru a separa un perete, în beci, pentru a face polițe unde să punem murăturile în ordine! Se știe doar că omul gospodar, vara se pregătește de iarnă, iar cînd vine iarna, își face planuri pentru vară!



Până am reflectat și am scris articolul, am descoperit că depozit-online.ro ne poate oferi livrarea produselor direct la domiciliu rapid... ajungând deja! Meșeriașul deja mă asteaptă să ne stabilim strategia de lucru, că altfel nu primesc mâncare. Cred că v-ați dat seama cine este meșeriașul!

Un comentariu: