cluc24

marți, 29 august 2017

Dacă am putea rescrie...

De multe ori, viața ne poartă pe cărări nebănuite. Chiar dacă considerăm că acel curs al vieții, este unul normal, în timp, uneori, regretăm anumiți pași și mai rău, momentele ezitante din viață.
Omul se naște pentru a-și trăi propria viață, nu doar cu scopul său final, bine definit, ci cu menirea de a fi alături de alte persoane, să le sprijine și să fie ajutat de acestia. Viața este ciudată, iar uneori, mai dă câte o palmă, călătorului pe cărările existenței.
Eu am fost o persoană normală... și mai sunt încă, pentru că respir, deci exist. Am crescut de mic copil, alături de familie și mi s-au dirijat pașii conform cerințelor și dorințelor familiei. Astfel mi-am dorit să studiez, să-mi găsesc un loc de muncă adecvat și să-mi întemeiez propria familie.
Am terminat o facultate, m-am angajat și normal, m-am căsătorit. Viața în noua familie era diferită de cea anterioară, când eram un copil răsfățat, dar m-am adaptat.
La servici era greu, nu atât datorită muncii, cât mai ales din  cauza persoanelor cu care intram în contact. Am considerat că trebuie să fac o schimbare și am căutat un nou job. Când am primit o ofertă de la o altă companie, am ezitat. M-a cuprins teama de nou și mai ales, nostalgia vremurilor trecute, alături de anumite sentimente, poate contradictorii față de colegi. Atunci mi-am dat seama că fiecare persoană, poate avea și o parte bună, de caracter. Am preferat să rămân în vechea organizație, spre deziluzia mea și dezamăgirea celor care mă vroiau la noul loc de muncă.
Dup zece ani, exact vârsta pe care o are rollerul minune Pilot Frixion, mi-am dat seama că poate viața mea s-ar fi schimbat considerabil dacă alegeam noua firmă. Dacă aș putea rescrie acele momente, aș șterge nehotărârea mea, teama de necunoscut și aș completa noi rânduri în paginile vieții.
Viața noastră este ca un caiet, în care completăm colile albe, ca cele oferite de peste 24 de ani de compania de papetărie Dacris, dar din păcate, nu avem și în cadrul vieții, un roller minune, care să ne rescrie momentele pe care am vrea să le schimbăm!

Chiar dacă ai control complet asupra vieții, uneori, îți dorești să poți rescrie câte ceva... o mică virgulă, care poate pune punct unei situații neplăcute.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu