cluc24

miercuri, 22 noiembrie 2017

Doar cinci minute

Mă grăbesc spre baie pentru a mă bărbieri și a face rapid un duș. La mine totul durează aproximativ 30 de minute. De această dată m-am încadrat în doar 29 de minute. Ies grăbit ca să o las pe soția mea în locul meu. La ea întotdeauna durează ceva mai mult, mai ales când participăm la evenimente importante.
Mă îmbrac cu hainele pregătite de soția mea din seara precedentă. Îmi caut încălțămintea... niște pantofi pentru barbati comozi și curați! Îi găsesc cu usurință și sunt gata echipat. Aștept nerabdător să plecăm, privind insistent spre ceas.  
Între timp, îmi trec niște idei prin cap și mă gândesc să le notez. Constat că scriu urât de mână și-mi deschid laptopul ca să fac însemnările. Între timp apare soția mea cu două bluze și mă întreabă care-i stă mai bine. Eu îi spun că cea albastră se asortează cu bijuteriile și ea pleacă să se schimbe. Mai bine tăceam.... Oricum, ideile se transformă în articol care este și publicat. Mă uit la ceas și mă înfior: nu este murdar, doar că se deplasează mult prea repede, ca și cum ar fi atras de un magnet.
Mă duc repede în dormitor să văd ce se mai întâmplă. Dezastru! Pe pat este plin cu  bluze de dama. Vreau să fug neobservat dar mă împiedic de o pereche de pantofi de dama și soția mă vede:
- Asta cum îmi stă?
- Este perfect. Culoarea roșie se asortează cu cercelul.
- Dar asta?
- Bordo... ca și inelul. Perfect!
- Parcă mă atrage ....modelul acesta....
- Da...și verdele îți stă bine. Asortat la verdeața din grădina de vară unde mergem.

Bluza verde Answear


Bluza Answear
- Nu mă ajuți deloc!
- Dacă toate îți stau bine! Hai să nu ajungem târziu...
- Să nu fim chiar primii!
- Dar nici ultimii! Pentru primii... nici măcar o sanșă infimă – mormăi eu, privind spre ceasul de pe noptieră.
- În cinci minute sunt gata!
Cu speranța că așa va fi, mă îndrept spre camera tip birou și-mi închid laptopul. Observ că este puțin praf pe el și iau pămătuful apucându-mă să-l șterg. Văd că pică praful de pe lampă. Mă urc pe scaun și fac curățenie pe becuri, lampă, pereți și dacă tot am început, fac curățenie în toată camera. Soția mă strigă și alerg la ea. Își proba două fuste, în fața oglinzii:
- Care este mai potrivită?
- Aia.. și cealaltă... amândouă. Care îți place. Care se asortează cu bluza și.... pantofii, pe care sper... că deja știi care sunt!
- Vedem... Trebuie să arăt bine, că doar femeia este imaginea bărbatului de lângă ea.
- Da..da...
Bluze dama Answear

Revin la birou și pun pămătuful la locul ei, că doar nu avem mult timp, să fac curat în toată locuința! Aprind lumina pentru a-mi pregăti o cafea și descopăr că un bec este ars. Îl înlocuiesc în timp ce cafeaua se prepară. Mă duc tiptil în dormitor și observ că soția mea a trecut la pantofi. Bluza a luat-o până la urmă pe prima pe care mi-o arătase, adică pe cea de la Answear. În timp ce merg încet spre hol, îmi vărs o picătură de cafea pe cămașă! Repede o dezbrac și-mi iau alta, în timp ce soția mea apare lângă mine:
- Eu sunt gata!
- Și eu... doar cămașa....
- Vezi, iar stau după tine! După aia o să zici că din cauza mea întârziem – îmi reprosează soția, deschizând ușa apartamentului și ieșind grăbită.

Eu oftez și o urmez. La mine a durat doar cinci minute...în plus!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017, în timp ce soția mea, mă așteaptă de cinci minute... la masă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu