cluc24

marți, 13 martie 2018

Femeia și iar femeia


Dimineața nemiloasă își face apariția. Încă o zi de muncă și agitație.
Deschid fereastra să respir aerul curat de primăvară și simt că timpanele o iau razna pe cuvintele unei melodii mai vechi, care se aude din boxa unei mașini care trece prin fața blocului: “Băutură și femei, pentru toți băieții mei....”.
Ciudat, că unii se gândesc doar la băutură și femei. Femeia este o ființă cu suflet nobil, care este în același timp mamă, soție, fiică, colegă, bucătăreasă,
După ce ne ocolim prin casă, îmbrăcăm fetița, ne pregătim de plecare. Eu ies alergând în timp ce soția mea mă strigă:
- Cheile!
Mă uit la ea în timp ce caut prin buzunare. Facem schimb de chei, ea primindu-le pe cele de la mașină, iar eu pe cele de la apartament, uitate inițial pe taburetul din bucătărie.
Plec în fugă și constat că nu am condiție fizică bună. Autobuzul firmei era deja în stație. Cele două colege de la servici îi fac semn soferului să aștepte întârziatul, adică pe mine. Gata! Am urcat și-mi ocup locul obișnuit. În stânga femeie, în dreapta femeie, în față femeie, deci este clar că femeile ne domină și ne cuceresc.
Ajuns la servici, fiind început de lună trebuie să rezolv mai multe lucruri legate de actele restante din luna precedentă Având multiple drumuri de făcut, constat că în compania unde lucrez sunt multe doamne și domnișoare.
Ziua trece repede și mă pregătesc să petrec o scurtă perioadă de timp, alături de soția mea și în compania prietenilor noștri, la o bere scurtă.
Urmează ziua femeilor și trebuie să mă preocup de cadouri pentru doamne și domnișoare. Deja mă agit, gândindu-mă că trebuie să alerg pe la florării, să stau la coadă și să fiu atent la ce flori voi alege. În general, mie toate florile mi se par la fel, deși nu este așa.
Seara ies la plimbarea obișnuită, cu fetița și mă întâlnesc cu vecinul de la etajul inferior, un bărbat galant și cuceritor:
-          Salut vecine!
-          Salut. Ce faci? La plimbare?
-          Da. Mâine am o zi agitată.
-          La servici?
-          Nu doar acolo. Trebuie să fac cumpărături, flori...
-          A! Eu am scăpat de problemă.
-          Cum? Nu mai oferi flori femeilor?
-          Ba da. Le comand online, cu livrare la domiciliul clientei. De doi ani ofer aceste  flori online
-          Chiar se poate? Nu se strică pe drum?
-          Se poate iar florile sunt proaspete. Intri pe net și găsești o florărie online și ai rezolvat problema.
-          Ce flori au pe acolo? De unde le iei?
-          Eu fac comandă la Interflora Romania.
-          Interesant....
-          Salut vecine, te las, că mă duc la o bere cu amicii!
-          La revedere și la idei bune...
După ce termin plimbarea, mă grăbesc la laptop și încep să caut înfrigurat Interflora International și studiez catalogul de oferte. Intuiesc că sfatul prietenului este bun., pentru a trimite mai ușor flori cadou  și astfel să scap de stressul cumpărăturilor din floriăriile fizice. Acolo mă pot păcăli cu nilște flori ofilite, pe când la livrarea online, trebuie să semneze cineva, de primire!
Femeile vor fi surprinse când se vor trezi cu florile livrate acasă la ele sau la servici și se vor simți măgulite, știind că cineva se gândește și la ele.
Pentru ceea ce fac ele, femeile ar trebui răasplătite mai des, nu doar de 1 Martie, 8 Martie sau de zilele lor de naștere și/sau de nume. Femeia trebuie apreciată la adevărata ei valoare, pentru că are un rol important și bine definit în cadrul familie, care face parte integrantă din societate. .
Mă opresc și meditez. Eu, în decursul vieții mele am interacționat cu sute de femei, poate chiar mii! Pe lângă femeile apropiate, rude, colege de servici, vecine, am avut contact vizual cu o mulțime de femei, pe stradă, în autobuz, în magazine și în alte locuri unde pașii nostrii s-au intersectat. Dacă mă gândesc la tot decursul vieții, am avut colege de grădiniță (nu-mi mai amintesc de ele), de școală generală, de liceu, de facultate, apoi de servici, de hobby....
Este adevărat că am reținut puține reprezentante ale sexului frumos în imaginea mea vizuală sau auditivă, dar știu că toate aveau o anumită relevanță, chiar dacă nu în viața mea, sigur în a altor persoane.

Femeia muncește mult, atât la servici, cât și acasă. Ea se ocupă în mare parte de gătit, de spălat, de cumpărături (chiar dacă doar întocmește lista pentru soțul ei), de copii, de părinți și, imposibil să nu se ocupe de soț!
În mod cert, femeile trebuie rasplătite cu flori, apreciate, pentru a se simți iubite și îndrăgite de sufletul pereche, mai ales că totul este mult mai ușor acum, de când există oportunitatea de a ne folosi și de o  florărie onlineOrice floare oferită unei femei, induce un sentiment de plăcere pentru bărbat.
Se poate cumpăra un buchet care să se împartă la mai multe doamne și domnișoare....


         Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018.



2 comentarii: