cluc24

joi, 10 mai 2018

SLĂBEȘTE DEȘTEPT

Au trecut trei luni de când am urmat un program de slăbire conform instrucțiunilor primite în cadrul programului Reset Limitless.
La început a fost greu, pentru că, cum am spus și în articolele precedente, am trecut de la două mese aleatorii și copioase la cinci mese mai ușoare, din care două sunt destinate unor mici gustări, de câte un fruct. M-am obișnuit cu greu, dar am reușit, să renunț la masa importantă, cea de la orele 23.00, când mâncam cel mai mult.
Acum, ultima masă o servesc până cel târziu la orele 20.00. Sper ca în continuare, să reusesc să aduc și această masă cât mai aprope de orele 18.00, pentru ca organismul să aibă timp să-și facă treaba și să mă mențin sănătos, fără a mă înfometa.
Au trecut atât sărbătorile de Paști cât și un mini-concediu petrecut la mare, iar teama legată de o eventuală îngrășare a fost una inutilă. Nu contează spațiul de activitate ci doar modul de auto-control a ceea ce ne dorim.
Inițial mi-am propus să slăbesc 20 de kilograme, dar am reușit doar un sfert. Sunt conștient că puteam mai mult, dacă respectam cu strictețe indicațiile și sfaturile primite. Oricum sunt mulțumit cu ceea ce am realizat. Țelul meu apropiat este ca să mă mențin, cu obiectiv în decurs de alte câteva săptămâni ca să schimb prima cifră indicatoare de pe cântar. Nu este greu, contează doar dorința și inteligența emoțională.
Mai mult ca sigur, voi continua și este probabil să revin cu alte informații, unele mai tehnice legate de aceste încercări. Poate voi realiza un mic serial, oferind chiar și anumite rețete culinare pe care le-am încercat, conform unor combinații de alimente propuse în cadrul acestui program.
Decât să vă aruncați în diete și înfometări, mai bine slăbiți DEȘTEPT!  

Nu poți slăbi în condiții normale și sănătoase, mult în timp scurt! Sănătatea depinde alimentație și de produsele naturale bio!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu