cluc24

duminică, 13 noiembrie 2016

Femeia de argint


Nu știu cum sunt alții, dar eu cînd port o conversație cu cineva, privesc persoana în ochi, însă uneori privirea o ia razna spre alte zone ale corpului. Probabil îmi obosesc ochii și caut oportunități de a mă detașa de ceva...
Multe discuții le am cu reprezentantele sexului frumos și de obicei, ochii mei văd mișcarea buzelor, ochii, privirea, limbajul corpului şi astfel îmi întăresc sau infirm anumite idei sau supoziţii.
Modul în care se îmbracă femeia este reprezentativ pentru propriul ei caracter. Femeile din ziua de azi au devenit băieţoase. Adevărată faţă şi imagine a unei femei o observi în cadrul unor evenimente speciale.
De mic copil am început să studiez femeia, pentru că am fost crescut de femei. Am aflat că ele sunt gingaşe, dar nu vor să arate acest lucru, punând în faţă o mască a luptei, a bărbăţiei pentru a reuşi în tot ceea ce-şi doresc. Femeile se poartă şi se îmbracă în stil sport, asemănător bărbaţilor, uneori uitând că sunt femei şi trebuie apreciate pentru ceea ce sunt.
Bijuteria este imaginea unei femei. Cele care poartă doar bijuterii de aur sunt cele care se consideră persoane superioare, care sunt în stare să facă orice pentru a urca pe treapta evoluţiei.
Femeile care preferă argintul sunt cele care aspiră la o imagine publică de femeie pregătită să fie ea pe locul doi, iar cei din jurul ei să fie prioritari. O asemenea femeie, acordă mai multă atenţie familiei decât ei însăşi.
De multe ori, argintul este mult mai valoros decât aurul, iar locul doi nu este chiar locul doi...
Pentru a ne demonstra dragostea pentru femeia iubită nu trebuie să-i oferim doar flori, în ocazii speciale şi trebuie să le răsplătim iubirea, loialitatea prin ceea ce le reprezintă: bijuteriile.
Nu putem susţine că nu avem bani, ar însemna ca dragostea să nu aibă valoare, trebuie doar să găsim o portiţă favorabilă. Din 18.11. până în 30.11.2016 este Black Friday, care ne poate duce spre o noapte albă de pasiune.
Pe situl LaFemmeCoquette.ro , de unde am preluat şi imaginile din articol, am găsit reduceri bijuterii din argint.
Aceste bijuterii trebuie oferite din inimă şi pe lângă utilitatea lor, trebuie să arate cât de superbă este femeia de lângă tine.
Se apropie Crăciunul care în general, se sărbătoreşte în familie apoi urmează evenimentul anului.
Revelionul care este o petrecere cu fast. Rochia impecabilă, de culoare roşie este adecvată cu o brăţară din argint cu bufniţe (doar este petrecere de noapte). Brăţara din argint 925 este decorată cu două bufniţe, având un diametru de 5,3 cm.
Dacă considerăm că nu este ideal acel număr par de bufniţe, găsim la reduceri pandantive şi asortând perfect la vestimentaţie, un model de pandantiv cu o altă bufniţă, mică, tot din argint 925, cu aspect de vintage. Se ştie că bufniţa este un simbol al înţelepciunii. Bărbatul şi femeia sunr înţelepţi, altfel nu ar fi reuşit să treacă prin vârtejurile vieţii.
Cele mai bune reduceri la bijuterii au loc de Black Friday. Aceste reduceri se aplică la peste 300 de produse, iar la unele dintre ele, reducerea ajunge până la 40 %.
De multe ori, trebuie să fim la locul potrivit, în momentul optim, sau să avem prieteni care să ne îndrume în direcţia bună!
Fiecare dintre noi avem femeia de argint, deci să-i etalăm valoarea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu