cluc24

duminică, 13 noiembrie 2016

Femeile şi bijuteriile


Vremea este urâtă şi mă face să visez că dorm.... Dar nu pot, pentru că este o zi lucrătoare şi sunt în staţie unde astept autobuzul companiei unde lucrez. Nu sunt singurul în aceată situaţie, alături de mine mai sunt două colege şi un coleg. Tăcem pentru a nu ne intra fulgii de nea, în gură. Ne bucurăm mai mult ca niciodată de sosirea maşinii, urcând şi ocupându-ne locurile noastre, de zi cu zi. În spatele meu sunt cele două colege iar undeva în dreapta, colegul care-şi ocupă poziţia obişnuită de moţăit.
Colegele din spate încep să vorbească, consumând energia pe care o păstraseră intactă până la sosirea autobuzului.
- Ce coafură frumoasă ai!
- Am fost ieri la coafor. Trebuie să arătăm bine în orice moment.
- Da.  Ce superb este inelul! Cu ce ocazie l-ai luat? Este din argint, nu?
- Da. Am prins o promoţie, adică mai exact nişte reduceri bijuterii din argint


- Ce fain. Mi se potriveşte şi mie…De unde ai luat?
- Am comandat online.  Are măsura opt, circumferinţa interioară de 56 mm şi diametrul interior de 18 mm. O să îmi iau pentru Revelion şi brăţară din argint. Să se asorteze cu vestimentaţia. Se potriveşte perfect pentru rochia mea neagră. Sobră.
- Cam scumpe bijuteriile… Cât au reduceri?
- Se apropie Black Friday în perioada 18.11 - 30.11.2016.
- O să fie o perioadă perfectă de achiziţii bijuterii. Fie ele handmade, argint…
- O să găseşti cele mai bune reduceri de Black Friday. De exemplu pe situl La Femme Coquette găseşti peste 300 de produse reduse, iar unele chiar până la 40%.
- Serios?
- Inelul acesta este cu cristale negre din argint 925.
- Este tip verighetă.
- Da. În acest fel îmi certifică soţul meu, dragostea lui continuă pentru mine.
- El ţi l-a cumpărat?
- Da. Nu ştiam că este aşa descurcăreţ.
- Cine iubeşte, găseşte orice – oftează cealaltă colegă. Să ai grijă de el.
- Am…şi de soţ şi de bijuterie. Ambele le-am luat cu certificat de garanţie şi calitate – zâmbeşte posesoarea inelului.
După o scurtă pauză, cele două îşi reiau discuţia întreruptă:
- Uite că au apărut deja pe site reduceri bratari . Abia aştept să studiez ofertele.
- Da… ţi-ai salvat pagina pe telefon!
- Normal, să fiu pregătită când apar ofertele. Abia aştept să-mi iau brăţara Aripi de fluturi şi Onix. Îţi place modelul?

- Este perfectă. Este din mărgele de onix negru?
- În combinaţie cu argint 92,5 %. Este uşoară. Are greutatea de 6,82 g şi este lungă de 20 cm.
- Cât de lată este?
- Doar 8 mm.
- Trimite-mi şi mie linkul. Femeile trebuie să-şi ia bijuterii pentru a fi în pas cu moda şi cu noutăţile.
- Noi suntem atracţia evenimentelor. O lume fără femei ar fi mai săracă.
- O lume fără bijuterii, nu ar exista!
Autobuzul ajunge la destinaţie. Politicos las femeile să coboare, urmat apoi de colegul de servici şi eu… Privesc peste urmărul colegului şi-l văd căutând pe telefon, bijuterii… Este căsătorit de peste 20 de ani….O bijuterie se poate oferi oricând, cu plăcere.

            Imaginile au fost preluate de pe situl LaFemmeCoquette.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu