cluc24

miercuri, 25 octombrie 2017

În căutarea unui buton

Gogonel se învârte fericit prin cameră. Fetele îi admiră costumul, iar Maimuțel îi pregătește cămașă, proașpăt călcată. Pătrățel privește și râde, având ascunsi în palmă un set de butoni camasa:
-          Dacă vrei cravată, îți dau eu! Am destule.
-          Lasă-l pe fratele meu că este invidios că nu are și el întâlnire cu colegii de liceu!
-          Da... Să povestim  de fetițe – dă replica Pătrățel.
-          Poftim?! – se lamentează Gogoșar.
-          A...nimic - răspunde Pătrățel care schimbă vorba. Ce model de buton pentru cămașă îți pui?
Brusc se face liniște, de parcă toți ar fi adormit. Îl privesc uimiți pe Pătrățel.
-          Wow... Nu m-am gândit.
-          Nici eu – oftează Maimuțel.
-          Las că are Pătrățel soluții – spune Gogoșar, spre bucuria lui Gogonel și  a Maimuțelei, care privesc intens la acesta.
-          Nu știu... la ce se referă Gogoșar... – se miră Pătrățel.
-          Ai tu butoni, că doar ai cumpărat de pe Accesoriu.ro, anul trecut.
-          Ce bine știe Gogoșar... e ca o soacră – spune Pătrățel
-          Sau ca o soție – spune Maimuțel, iar fratele ei se sperie și oferă repede butonii din palmă, lui Gogonel.
-          Superbi! Butoni black and silver!


-          Nu știam că fratele meu are butoni... nu prea poartă cămăși.
-          Câteodată îi trebuie... – susține Gogoșar.
-          Dacă am găsit oferta ideală, modelul potrivit... mamă ce de modele erau!
-          Și cum te-ai decis?
-          Cred că Gogoșar știe mai bine.
-          Femeile știu mai bine ce le trebuie la bărbați – spune Maimuțel satisfăcută.
-          Haha... – râde acru Pătrățel. Așa e Gogonel?
-          Hm...
-          Nu spui multe că ai nevoie de fete, călcat cămasa, aranjat costumul...  butonii.... – remarcă și atacă Pătrățel
-          Da... Așa este pentru fiecare cum crede de cuviință – spune Gogonel ca să scape din impas. Frumoși butoni....
-          Model de nuntă – certifică ideea, Maimuțel.
Pătrățel oftează, gândindu-se la ce întorsătură pot lua lucrurile. Când va fi nevoie dacă va fi, pentru nuntă, va lua alt set de butoni, normal, tot de pe site...
-          Pătrățel...
-          Da, Maimuțel!
-          Ce-ar fi să merg și eu cu Gogonel?
Pătrățel și Gogonel fc ochii mari, uitându-se mirați unul la altul:
-          Nu mai am butoni – spune Pătrățel.
-          Mie nu-mi trebuie – spune Maimuțel.
-          Nu ție. Lui Gogonel. Când afli ce prostii a făcut, îl strângi de mână și se pierd butonii, și trebuie înlocuiți...
-          Vezi... Putem avea accidente – susține și Gogonel.
-          Bine... Atunci nu vă dăm prăjituri – spune Maimuțel făcând pe supărata.
-          Bine... Hai că mai comand un set de butoni.
-          De unde?
-          De la Accesorii, de unde altundeva...
Maimuțel iese din sufragerie și revine cu un platou plin de prăjituri, care sunt devorate de băieți:

- Grijă la haine... – spune Pătrățel privind la prăjiturile care dispar în burta vecinului Gogonel. Poate le pătezi, sau mai rău, nu mai încapi în ele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu