cluc24

duminică, 4 martie 2018

Cu un Reset... la drum


De multe ori, când scriu articole despre anumite lucruri, îmi doresc să le testez și să văd efectul acestora asupra vieții cotidiene. Obiectele de consum au o durată de viață garantată, dar ceea ce facem pentru noi, pentru propria noastră sănătate, trebuie să fie doar o cale spre un stil de viață sănătos.
De curând am aflat de programul Reset Limitless și m-am gândit să-l testez. Aflasem inițial, că au reușit să facă fericiți peste 5 000 de oameni, în ultimii cinci ani, cu ajutorul unui program de slăbit inteligent.
M-am înscris în cadrul programului pe situl  http://slabestedestept.ro/ unde am completat, în mod corect, datele despre mine. Mi-am exprimat opțiunile legate de alimentele care nu-mi plac sau care îmi fac rău. Oricum, cele care-mi displac, normal că-mi fac și rău!
Urmând programul de slăbit inteligent... doar și eu am inteligență emoțională.... pot fi în rândul celor peste o mie de clienți care au reușit să-și atingă țelurile dorite în domeniul sănătății și a greutății corporale.
Obiectivul meu este ca renunțând la alimentele nesănătoase, scăzând în greutate și menținând-o sub control, datorită dependenței de stilul de viață sănătos, viața mea să ia un curs benefic.
Am primit programul de alimentație pentru primele patru săptămâni și am constatat că este unul complex, cu mese principale și gustări. După o primă privire, am spus că sigur mă voi îngrășa, pentru că eu de obicei serveam maxim trei mese, dar haotice. Prima dintre ele era pe la orele 10-12.00, următoarea când apucam, iar masa principală o aveam în jur de ora 21-22.00. Anormal... Dar în mod ciudat, după o lună nu m-am îngrășat deloc, din contră...
Deși la început este greu să ai un program maleabil dar totuși fix, să pregătești alimentele necesare, timpul le rezolvă pe toate, chiar cu o mică întârziere, important este să avem voință. Psihologia schimbării are un rol important. Am început să citesc mai atent etichetele de pe produsele achiziționate, chiar dacă unele sunt atât de minuscule...
Programul încărcat și diferit mi-au dat multe bătăi de cap dar sper că voi reuși să duc testul până la sfârșit.
Deci, va urma....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu