cluc24

vineri, 23 martie 2018

Un review, vă rog....

Se apropie sărbătoarea de Paște. Așa cum procedăm întotdeauna de sărbători, petrecem câteva ore alături de un grup de prieteni și ne luăm câte un cadou. Dar nu cumpăram pentru fiecare dintre noi, ci doar unul dintre noi pentru altcineva din grup, conform unei trageri la sorț, cu bilețele extrase din bolul cu semințe (când se golește conținutul). Păstrăm secretul numelui persoanei și al cadoului până în ziua respectivă. Nu s-a nimerit niciodată ca o persoană să fie nevoită să-și cumpere singur cadoul... încă!
Fiecare dintre noi avem pasiuni, idei și ne dorim obiecte originale și surprinzătoare,. cel puțin așa sunt eu. Prefer gadgeturi care să-mi ofere anumite facilități pentru relaxare și să mă facă să uit că se apropie o nouă zi de lucru.
Anul trecut, de Crăciun am primi un gadget care m-a surprins, prin designul său, utilitate și prin faptul că nu știam să-l utilizez la adevărata lui capacitate. Mi-a fost rușine să recunosc de față cu cei din jur și le-am spus că le voi face o demonstrație, la întâlnirea de săptămâna viitoare.
Ajuns acasă am început să caut date utile despre accesoriul primit, un review al produsului. Astfel am ajuns pe situl Blogatu unde am găsit ceea ce căutăm și chiar am urmărit un filmuleț pe canalul de YouTube legat de căștile respective.


Da, am primit căști pentru joc, că orice om indiferent de vârstă, mai rămâne în adâncul sufletului său, un mic copil.
De curând mi s-a defectat ceasul de mână. Fără el sunt ca și mort! Pur și simplu, intru în panică dacă nu am pe ce să-mi ațintesc privirea pentru a-mi putea coordona activitățile zilnice. Pe acest site, am văzut un smartwatch care mi-a atras atenția și care-mi poate fi mai mult decât util, indispensabil în cadrul activităților mele. Îmi pot verifica atât ora afișată cât și alte informații legate de sănătate, folosind aplicații specifice pe telefon. Oricum, acum, de câteva zile folosesc telefonul ca să văd cât este ora!
Situl are 11 ani de existență, deci trebuie să fie unul de încredere. Se poate dezvolta, astfel încât să apară comparații între datele tehnice și/sau utilizări, între produse realizate de diferite branduri. De asemenea, se pot organiza concursuri în care să fie implicați în mod activ cititorii, sau deja există? Trebuie aprofundată ideea....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu