cluc24

joi, 12 aprilie 2018

Imaginea care trădează



Soarele începe să-și trimită razele călduroase asupra celor prezenți, scoțându-le ridurile în evidență. Unele persoane reusesc să-și mascheze vârsta prin diverse tertipuri.
Aștept autobuzul, alături de o lume pestriță, atât ca diversitatea a ținutelor vestimentare, unii îmbrăcați de primăvară, alții de vară toridă, cât și ca vârstă. Cel mai tânăr membru al stației de autobuz, este un copil de patru care tot întrebă, indiferent de răspunsurile primite:
-          Ce-i aia?
Lângă mine se află o domnișoară încălțată în bocanci și cu pantaloni scurți, având un sutien mic care-i trădează feminitatea timpurie. Un bătrînel care trece prin zonă, se oprește în fața ei și-și face cruce stârnind zâmbetele fetei. Privesc atent ca să remarc vreun element religios care să producă gestul, dar...nimic! Fata frumoasă, asculta muzică la niște căști imense și fredoează un cântecel. Apariția unui autobuz “morocănos” îmi întrerupe meditația.
Eu mă așez în zona de mijloc al autovehiculului de transport în comun și-mi validez cardul de călătorii, privind în jur. Lumea este vorbăreață, ca și cum soarele ar fi eliberat “limbarnița”.
Fata cea frumoasă se asează pe un scaun, în fața unui bătrânel care se holbează efectiv la ea. Probabil că fata era obișnuită cu asemenea priviri și mimici ale corpului pentru că rămâne pasivă.
Un rând de scaune mai în spate, se află o un cuplu, îar femeia îi tot explică câte ceva partenerului ai cărui ochi fug către tânară nou venită în autobuz. La un moment dat, femeia îi spune răspicat:
-      Nu vezi că nu sunt naturali? Înainte de a admira, gândește-te că te apuci să mănânci gelatină, în loc de....- se aude în fundal în timp ce un alt bărbat bolborosește:
-          Invidia între femei – dar atât spune că o femeie care tocmai se asează pe banchetă lângă el, îl pocnește, din greșeală cu poșeta.
 În spatele meu stă o femeie în vârstă care țipă la telefon. Nu se ceartă cu nimeni dar ori nu prea aude, ori are volumul dat la minim, la mobil. Toți pasagerii află că a fost la sora ei, ai cărei nepoți vor să-i preia locuința și nici nu o îngrijesc.
În fața mea, pe o banchetă se află un bărbat care deși este atras de fata cea frumoasă, încearcă să facă conversație cu doamna lângă care luase loc:
-          Mă scuzați dacă v-am lovit!
-          Nu..nu...
-          Eu sunt mai “bătrînel” și nu am gesturile sigure.
-          Eh! Câți ani aveți?
-          Din păcate...dublu cât dvs... 48 de ani – oftează bărbatul
-          A! Eu am deja 50 de ani – răspunde femeia
Bărbatul o privește ciudat, făcând un gest non verbal, că doamna își bate joc de el ca să scape. Probabil va coborî, unul dintre ei, la prima oprire. Bărbatul nu rezistă ispitei de a avea ultimul cuvânt:
-          Ați făcut operație estetică?
-          Nu. Sunt periculoase și cel mai grav, produc boli în timp. Uitați la domnișoara cu căștile.
-          Da. Este frumoasă!
-          E o păpușă artificială.
-          Cum?!
-          Forma nasului este dreaptă, conform chirurgiei plastice, sânii sunt prea mari, iar tenul este perfect ca la un nou născut. La vârstă de 30 de ani.... nu mai ai o asemenea piele.
-          Ea are 30 de ani?
-          Da. Peste 20 de ani, va arătă ca o femeie de 70 de ani. Frumusețea naturală sau artificială este trecătoare, doar mintea și gândirea logică rămân.
-          De unde stiți că are 30 de ani – nu se lasă bărbatul!
-          Și acum merge la o consultație la clinica unde am lucrat.
-          Interesant, dar din păcate este la modă.
-          Nu, e doar un moft. Se poate folosi un ser bogat în acid hialuronic pudră și lipozomal și vitamina C care are ca rezultat o estompare semnificativă a ridurilor, hidratarea şi regenerarea pielii fără a ne afecta sănătatea..
Încep și eu să fiu atent. Soția mea folosește Gerovital H3 Hyaluron C pentru protecția pielii. Știu sigur, pentru că la început  am crezut că în ambalaj se află vitaminele C, “nutritivele” copilăriei. Ascult în continuare discuția, dar șoferul se gândește la noi și vrea să ne apropie, punând o frână bruscă. Mă ridic din genunchi și mă uit în jur în timp ce copilul întreabă:
-          Ce face nenea la tanti? O miroase?
Fata frumoasă stătea nemișcată în timp ce bărbatul care stătuse pe scaunul din fața ei, îi verifica vizual și prin miros, sânii, fiind aplecat asupra problemei. Femeia cu telefonul vorbea în continuare despre problemele ei de sănătate, deși nu o asculta nimeni la celălalt capăt al telefonului, pentru că aparatul mobil ajunsese lângă șofer, ca și bărbatul “molestat” anterior cu poșeta colegei de scaun.
Femeia care povestise despre fiolele cu acid hialuronic și vitamina C Gerovital H3 Hyaluron C își revine pe scaun și continuă pasivă discuția, cucerindu-l pe bărbatul de lângă ea:
-          Aceste produse au efecte antirid, de umplere a ridurilor, efecte hidratante și de protecție a pielii , ca dovadă, deși m-am zgâriat ușor, nu am semn.
-          Când putem să ne mai întîlnim ca să vorbim despre Gerovital H3 Hyaluron C?.
-          Când doriți! Frumusețea și inteligența trebuie să călătorească împreună prin viață....



Timpul zboară și cu fiecare oră care trece, îmbătrânim. Doar la maturitate ne dăm seama cât de important este timpul și regretăm când constatăm că am irosit o parte din el.
Când eram mic, abia așteptam să vină ziua mea, așteptând musafirii și cadourile. Apoi ajuns la vârsta majoratului, totul a fost feeric, ca apoi, să înceapă regretele anuale, de ziua mea. Din copilărie, mi-am propus să pun lumânări pentru fiecare an din viață, pe tortul aniversar. De la un timp nu mai încap. Lumânările cresc numeric, iar tortul, cantitativ, începe să scadă: prefer calitatea produsului în locul cantității pline de E-uri.
Am studiat și am aflat că aceste produse Gerovital, a cărui istorie începe cu celebra Ana Aslan, sunt și pentru bărbați, nu doar pentru femei, ca ele să fie frumoase și plăcute de către sexul opus!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018, ca omagiu adus atât  frumuseții cât și a inteligenței femeilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu