cluc24

duminică, 20 decembrie 2015

Sună telefonul


Încep să casc.
Deschid ochii, privind uimit în jur. Am auzit un sunet de clopoţel. Categoric, nu era de la sania cu zurgălăi, a lui Moş Crăciun. Dar nici nu cred că am luat-o razna!
Ascult, dar parcă nu se mai aude. Poate am visat.
Telefoanele mobile le-am lăsat în altă cameră, uitate cu un scop anume.
E timpul să adorm din nou. Închid ochii, iar clopoţeii revin. Tresar. Oare ce o fi. Iar este linişte. Mă ridic din pat, îmi pregătesc o cafea şi stau cu privirea ageră să descopăr cine şi mai ales, ce anume vrea să se joace cu mine!
Iar se aude. Urmăresc sunetul, răsturnând un scaun, nişte haine... neimportante. Ajung sub brad şi găsesc o cutie! De acolo se aude un sunet ciudat de clopoţel.
Îmi ridic privirea, iar un glob îmi pică pe cap. Iau pacheţelul, pentru a evita accidentele şi mă reped asupra lui, să-l desfac. Dacă este o bombă?
Chiar este! Şi mai sună o dată scurt! Este Allview X2 SoulStyle .
Da. Mi-a venit micul cadou de la Moş Crăciun. Repede încep să-i fac verificările tehnice.
După ce introduc ambele mele cartele SIM, ale celor două reţele de telefonie pe care le folosesc, mă conectez repede pe internet. După setările obişnuite, descarc de pe un site de sport, meciul de fotbal pe care nu-l văzusem seara precedentă. Apoi îmi aduc aminte că fusese şi un episod din serialul care-l urmăream cu familia şi repede descarc şi acel fişier video. Ce bine că telefonul este compatibil atât cu standardul FDD cât şi cu cel TDD. Are viteza 4G!
Timpul trece şi mă sperii! Dacă mă trezesc şi telefonul dispare….
Dacă este vis, acest telefon îl pot câştiga şi la concursul Crăciunul Bloggerilor de pe BlogAwards, la proba Allview X2 Soul Style… şi nu doar eu, oricine care participă la aceste concursuri şi deţine un blog!
E vis, e realitate…Voi afla în curând….
Până atunci să anunţ pe toţi că este timpul să muncească, pentru a fi răsplătiţi cu daruri….

http://www.blogawards.ro/campania-allview-x2-soul-style/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu