cluc24

vineri, 1 decembrie 2017

La o întâlnire cu mămici

Intru cu puțină teamă în clădirea hotelului. Mă îndrept spre recepționeră și aceasta îmi indică instantaneu locația sălii de conferințe. Trebuie să iau liftul, având astfel timp să-mi trag sufletul. Particip ca blogger la un eveniment important și mai ales unic în orașul nostru, poate chiar în toată țara.
Se aude sunetul liftului care-mi comunică auditiv că am ajuns la destinație. Pe hol sunt o mulțime de doamne, unele singure, altele însoțite de soții lor. Mă strecor spre sală unde are loc evenimentul și mă prezint organizatoarei. Aceasta îmi zâmbește și o domnișoară mă conduce la masa din fața pupitrului cu microfon, lângă ecranul pentru proiector. Îmi desfac o apă minerală și iau câteva înghițituri. Mesele sunt frumos amenajate, cu tăvi pline de fructe și sticle de apă minerală, plată și sucuri naturale din fructe. Un cameraman de la TVR 2 își caută poziția ideală pentru filmare. Este un eveniment interesant și trebuie transmise imagini de televiziunea publică nu doar de posturile de radio locale.
În zece minute, sala se umple. O doamnă moderatoare preia microfonul și urează bun venit tuturor celor prezenți, apoi invită prima persoană să țină un scurt discurs.
-          Bună ziua tuturor! Eu sunt de profesie doctor ginecolog. Am ales această profesie pentru că este ceva care mă reprezintă, iar noi femeile suntem responsabile de viitorul familiei, al țării și al nostru în special. Multe femei însărcinate se sperie de etapele evoluției sarcinii. Fiecare persoană poate avea anumite reacții ale organsmului care nu se regăsesc la alte persoane și intră în panică. Eu o să vă prezint ce înseamnă și cum evoluează o sarcină. Dacă aveți întrebări, mi le puteți adresa, fie acum, fie la sfârșitul întrunirii.
Femeile sunt captate de prezentare. Deși nu sunt într-o formă excelentă, femeile surprind prin frumusețea lor. După finalul acestei prezentări, moderatatoarea aduce în fața publicului un psiholog care explică temerile care apar în viața oamenilor în general și al femeilor însărcinată, în special.
Următoarea persoană care ține un discurs este o femei hotărâtă ce este obișnuită cu evenimentele mondene:
-          Vă spun și eu: bună ziua. Mă numesc Dana Lalici și sunt blogger la Sexul Slab
Lumea zâmbește. Un bărbat privește mândru în jur, provocând un mormăit surd al unei femei care-l obsearvă. Femeile gravide au câteodată grețuri... nu cumva să le stimuleze și sentimentul respectiv, că parcă-l văd bătur cu pantofi de doamnele prezente! 
-          Numele blogului nu vine de la ideea că noi suntem sexul slab ci doar că suntem considerate așa, din cauza unor prejudecăți. Fără noi femeile, lumea nu ar putea evolua. Femeia trebuie să îndrăznească să se reinventeze și doar îngrijindu-ne corpul, facem bine sufletului....
Bloggerița își continuă discursul și atunci îmi dau seama că există o diferență ca de la cer la pământ, între femei și bărbați. Femeia are pasiuni, dorește iubire și trebuie să reziste unei vieți de familie zbuciumate. Prezentarea ei, se termină în aplauze, moment în care, pe ecran apar mai multe ținute vestimentare. Sunt mai ciudate, pentru că se adresează femeilor gravidă.
Până acum, eu credeam că femeile însărcinate își cumpără haine de gravide de la magazinele cu îmbrăcăminte pentru femei plinuțe, dar de fapt, ele au magazin special dedicat etapei respective a vieții lor. În urma derulării imaginilor, pe ecran apar haine pentru alaptare care permit tinerele mame să-și hrănescă bebelușii chiar în cele mai ciudate momente și cerințe ale acestora.

Rochie alaptare

-          Vedeți că pe lângă eleganță, aceste rochii oferă atât confort cât și o utilitate mai mult decât necesară. O femeie însărcinată sau o proaspătă mămică nu trebuie să se neglijeze pe sine. Confortul ei, fericirea voastră, se transmite și copilului, așa cum ați aflat din prezentarea doamnei doctor și a domnului psiholog. O femeie trebuie să fie puternică, deci trebuie să aibă condițiile optime. Un copil sănătos este rodul unei mame fericite.
-          Cum putem cumpără aceste haine? – întreabă o participantă la prezentare.
-          Puteți comanda direct de pe situl nostru Hotmama. Noi avem câteva produse aduse la prezentare și trei manechine vor fi face câte o scurtă paradă vestimentară.

Haine gravide

-          Putem comanda și acum?
-          Da. Veniți la colegul meu, vă uitați pe site și vă ajută să faceți comanda.
-          Nu aveți cumva și mostre care să le puneți în vânzare.
-          Avem câteva produse, dar orice comandă se onorează în 24 de ore. Dacă aveți probleme cu produsul, îl puteți returna și-l înlocuim cu altă mărime, alt design...
-          Sună interesant – spune o viitoare mămică, privind spre o altă femeie care s-a retras într-un colț, hrănindu-și odrasla care începuse să-și ceară drepturile.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu